"תצא מבית החולים על רגליה": המסר המרגיע של משפחת הנערה

בשבוע שעבר נפגעה הנערה תמר אהרון מכדור שנורה מחברון והובהלה לבית חולים במצב קשה. היום מביעה משפתחה אופטימיות. המשפחה מבקשת להודות לציבור ולרופאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/22 18:16 יב בחשון התשפג

"תצא מבית החולים על רגליה": המסר המרגיע של משפחת הנערה
בית חוליםCH, JUKHO, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מצבה של הנערה משתפר: תמר אהרון, הנערה מקריית ארבע שנפגע מירי טועה בשבוע שעבר ממשיכה להיות מאושפזת בהדסה עין כרם. היום (א') התבשרנו כי מצבהממשיך להשתפר וכי היא יצאה מטיפול נמרץ והועברה למחלקת ילדים.

במשפחה מודים לציבור ולרופאים ומביעים אופטימיות

במשפחתה של הנערה ביקשו להודות לציבור על התפילות ולצוות הרופאים שהציל את חייה של הנערה: "תמר ביתנו היקרה השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקת ילדים, אנחנו רוצים להודות בראש ובראשונה לה׳ יתברך שעשה לנו ולכל עם ישראל נס וחסד גדול שהשאיר את תמר בחיים בריאה ושלימה".

"ובהזדמנות זאת גם להודות לעם ישראל כולו שחיזק אותנו בתפילות רבות, הקדוש ברוך הוא שמע את התפילות ותמר ברוך השם מתקשרת עם הסביבה ואנחנו מצפים שבקרוב מאוד תצא מבית החולים על רגליה. אנחנו גם רוצים להודות לכל עובדי קופת חולים מאוחדת שהיו באזור האירוע וטיפלו בתמר מייד, טיפול מהיר ומקצועי שהציל את חייה"

"בנוסף אנחנו רוצים להודות גם לבית החולים הדסה עין כרם ולצוותים הרפואיים כאן בבית החולים שעשו מאמצים אדירים כדי שתמר תצא מכלל סכנה. אנחנו רוצים להודות גם לתושבי קרית ארבע חברון, למד"א קרית ארבע לראש המועצה, ולעובדי המועצה שהיו איתנו לכל אורך הדרך"

בצה"ל משערים שהכדור הגיע מירי טועה

במערכת הביטחון עדיין בודקים אם מדובר בירי תועה או שמדובר בפיגוע טרור. בעקבות הירי, כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור כדי לאתר את מקורו ולחקור את נסיבותיו. אחרי חקירה בזירה ובדיקות בליסטיות שנערכו, בצה"ל הגיעו למסקנה שהירי בוצע בידי פלסטינים בכינון עקיף, מעומק חברון וכי אם הירי היה ישיר המצב היה אחר לגמרי. נכון לעכשיו, טרם נעצרו חשודים בירי.