מצבה של הנערה שנפגעה מירי בקריית ארבע משתפר, מסתמן: הירי מכדור טועה

בשבוע שעבר פונתה הנערה עם פגיעת ראש לבית החולים במצב קשה ולאחר ניתוח יצאה מכלל סכנה, היום מצבה התפר עוד יותר. בצה"ל מעריכים כי הירי היה לא ישיר מחברון, עדיין אין עצורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/22 20:19 יא בחשון התשפג

מצבה של הנערה שנפגעה מירי בקריית ארבע משתפר, מסתמן: הירי מכדור טועה
בית החולים, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מצבה של הנערה משתפר: תמר אהרון, הנערה מקריית ארבע שנפגע מירי טועה בשבוע שעבר ממשיכה להיות מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם. היום (ש') התבשרנו כי מצבה ממשיך להשתפר וכי היא חזרה לנשום בכוחות עצמה. 

במערכת הביטחון עדיין בודקים אם מדובר בירי תועה או שמדובר בפיגוע טרור. בעקבות הירי, כוחות צה"ל פתחו בסריקות באזור כדי לאתר את מקורו ולחקור את נסיבותיו. אחרי חקירה בזירה ובדיקות בליסטיות שנערכו, בצה"ל הגיעו למסקנה שהירי בוצע בידי פלסטינים בכינון עקיף, מעומק חברון וכי אם הירי היה ישיר המצב היה אחר לגמרי. נכון לעכשיו, טרם נעצרו חשודים בירי.

זירת האירוע:

הצעירה פינתה עצמה למרפאה מקומית

עדות ראשונה לאירוע מוסר ד"ר מוריס מתיתיהו שאליו הגיעה הנערה יחד עם אחותה לאחר שנפגעה: "הילדה הובאה על ידי אחותה עד לכניסה של מרפאת מאוחדת, שם סיפרה האחות שהילדה קיבלה מכה חזקה בראשה מגורם שאינו ידוע. עובד נקיון שפגש אותה בכניסה, הכניס אותה באופן מיידי וכשהיא עדיין בהכרה לחדר טיפולים, שם הענקתי לה טיפול ראשוני וניסיתי לאתר את מקור הדימום שהיה כבד מאוד. במקביל, הוזמן אמבולנס שהגיע תוך דקות ספורות, ועם הגעתו הילדה איבדה הכרה, החלה לפרכס, טופלה באופן מיידי ופונתה על ידי צוות נט"ן".

קרית ארבע

קרית ארבע צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90

מדוברות קריית ארבע-חברון נמסר כי בסביבות השעה 17:00 נערה שהלכה על יד מבנה של קופת החולים מאוחדת נפגעה בראשה מירי, ככל הנראה כדור טועה. הנערה מטופלת כעת בטיפול נמרץ. משפחתה של הנערה עודכנה. אין אירוע שמתנהל ברחבי היישוב ועל כן אין הוראות מיוחדות לתושבי היישוב.