הקטל בכבישי יו"ש: אישה נהרגה וארבעה נפצעו סמוך לצומת רחלים

עוד תאונה קטלנית על כבישי יהודה ושומרון. בתאונה בכביש 60 בסמוך לצומת רחלים נהרגה אישה, ילדה כבת 8 פצועה קשה ועוד שלושה פצועים טופלו במקום והועברו לטיפול בבית חולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 14:37 ו בחשון התשפג

הקטל בכבישי יו"ש: אישה נהרגה וארבעה נפצעו סמוך לצומת רחלים
זירת התאונה, צילום: דובר מד"א, זכי הלר : בהמשך לתאונה הקשה בכביש 60 סמוך לצומת רחלים, פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה בשנות השלושים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לב

עוד תאונה קטלנית בכבישי יהודה ושומרון: היום (ב') בשעות הצהריים אירעה תאונה במעורבות של שני כלי רכב ישראליים ומשאית פלשתינית. ברכב נסעו אישה יחד עם שתי בנותיה, האישה נהרגה וילדה כבת 8 מטופלת במצב קשה, מורדמת ומונשמת והיא בדרכה לבית החולים. עוד ילדה כבת שנתיים ונהג הרכב השני, צעיר ישראלי מפונים במצב קל. נהג המשאית, פלשתיני כבן 30 פונה על ידי הסהר האדום לטיפול רפואי בשכם.

אישה נהרגה, ילדה פצועה קשה ועוד שלוש פצועים קל

דובר מד"א, זכי הלר: "בהמשך לתאונה הקשה בכביש 60 סמוך לצומת רחלים, פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אשה בשנות השלושים, וחובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון, ילדה כבת 8 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמת ומונשמת. פעוטה כבת שנתיים וגבר כבן 30 במצב קל עד בינוני, נהג המשאית פלשתינאי כבן 30 פונה במצב קל לשכם ע"י הסהר האדום". 

זירת התאונה

זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"חלקם נלכדו ברכבים וחלקם שכבו על הכביש"

חובש רפואת חירום במד״א מוטי דהן וחובש בכיר אביתר שוב סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, בין שני כלי רכב ישראלים ומעורבות משאית פלשתינאית . כשהגענו למקום ראינו 2 כלי רכב מעוכים, שבאחד נסע רק נהג ובשני אישה עם שני ילדים ונהג המשאית, סה"כ 5 נפגעים".

השניים הוסיפו "חלקם נלכדו ברכבים וחלקם שכבו על הכביש, בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה של האישה והענקנו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו לבתי החולים 3 פצועים: ילדה כבת 8 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מחוסרת הכרה מורדמת ומונשמת, תינוקת כבת שנה במצב קל עד בינוני ופצוע נוסף מהרכב השני גבר כבן 30 במצב בינוני. נהג המשאית טופל ופונה לבית חולים בשטח הרשות".