טרגדיה בירושלים: ילד בן 10 נהרג מפגיעת מערבל בטון

כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל הגיעו לזירה התאונה הקטלנית בשדרות שרי ישראל והחלו בחקירת נסיבותיה | הנהג נחקר בזירה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/10/22 15:58 א בחשון התשפג

טרגדיה בירושלים: ילד בן 10 נהרג מפגיעת מערבל בטון
מערבל הבטון בזירת התאונה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ילד בן 10 נהרג מפגעת מערבל בטון ברחוב תורה מציון בירושלים. כוחות משטרה ובוחני תאונות דרכים של משטרת ישראל הגיעו זירה התאונה הקטלנית והחלו בחקירת נסיבותיה. הילד עשה את דרכו הביתה יחד עם אחותו הגדולה שלא נפגעה מהמשאית. הנהג נחקר במקום.

בשעה 13:13 התקבל דיווח ראשוני במוקד מד"א על ילד הולך רגל שנפגע ממשאית בשדרות שרי ישראל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו לזירה ודיווחו על ילד כבן 10 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

זירת התאונה

זירת התאונה | צילום: דוברות צוות הצלה

"לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את את מותו"

רבקה אור, חובשת בכירה במד"א, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא לכוד מתחת למשאית סובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את את מותו".

פיני וויס ושמואל אדלר, מתנדבי "צוות הצלה" הוסיפו: "כשהגענו למקום מצאנו הולך רגל ילד כבן 10 כשהוא לכוד, במצב אנוש מחוסר הכרה, לאחר שנדרס ממשאית בטון. בסיוע פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה ביצענו בו בדיקות רפואיות, ולמרבה הצער בעקבות אופי הפציעות הקשות נאלצו הפארמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום".

יקיר שחר חובש "איחוד הצלה", סיפר כי הם העניקו בזירה סיוע ע"י יחידת חוסן של הארגון לשתי נפגעות חרדה שנתקלו בזירה הקשה.