חדשות כיפה אחיו של אסד על הכוונת? דיווח על תקיפה ישראלית חריגה בסוריה

בשבוע האחרון דווח בעולם על מספר תקיפות של ישראל סוריה לאחר חודש בהם לא דווח על תקיפות של צה"ל. התקיפה הלילה כך עולה מהדיווח כללה גם אתרים המזוהים עם אחיו של נשיא סוריה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 16:07 ב בחשון התשפג

אחיו של אסד על הכוונת? דיווח על תקיפה ישראלית חריגה בסוריה
צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

התקיפה הישראלית בסוריה הלילה: אתרים בעולם דיווחו כי הלילה תקפה ישראל בסוריה, תקיפה שלישית בימים האחרונים אחרי חודש בו לא דווח על תקיפות ישראליות. התקיפה הפעם, כרגיל מגיעה על רקע נסיונותיה של ישראל להיאבק בהתבססות האיראנית בסוריה ובהעברת נשקים מאיראן לחיזבאללה.

התקיפה כללה אתריםם המזוהים עם אחיו של נשיא סוריה

על פי הדיווח התקיפה הלילה הייתה על מחסני נשק ותחמושת של ארגונים המזוהים עם איראן שנמצאו במחסנים, כמה קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי בסמוך לדמשק. הדיווח דיבר גם על יעד תקיפה חריג, אחיו של נשיא סוריה מאהרר אל אסד המזוהה עם המזוהה עם הכוחות האיראנים המתבססים בסוריה.

בשאר אסד

בשאר אסד. מסר למשטר בסוריה? צילום: shutterstock

יעדים שישראל נמנעה מלתקוף עד כה

כמו כן הותקפו גם אתרים איראניים נוספים הקשורים למפקדה המקשרת בין משמרות המהפכה לחיזבאללה. על פי כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיה הסורית, התקיפה אמש הייתה חריגה ופגעה במקומות בהם ישראל לא פגעה עד כה. בדיווחים עולה כי מספר בני אדם נפגעו בהפצצות. סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה 'סאנא', עדכנה באותה השעה כי "פיצוצים נשמעו באזור דמשק - מערכות ההגנה האווירית מתמודדת עם יעדים עויינים".