בחירות 2022

בבית היהודי לוחצים: "לא יסלחו לנו" | שקד תכנס הערב מסיבת עיתונאים

יו"ר מפלגת הבית היהודי חגית משה לוחצת על שרת הפנים איילת שקד לפרוש מההתמודדות לכנסת, זאת לאור מצבה העגום בסקרים. "אם יהיה לנו חצי אחוז שיחסר לגוש, לא יסלחו לנו". במפלגה מכחישים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 14:38 ל בתשרי התשפג

בבית היהודי לוחצים: "לא יסלחו לנו" | שקד תכנס הערב מסיבת עיתונאים
איילת שקד, צילום: Flash90

מערכת בחירות סוערת במיוחד עברה על שרת הפנים איילת שקד, שהטלטלה עם המפלגת השונות בראשותה: ימינה, הרוח הציונית ולבסוף הבית היהודי. שבוע בדיוק נותרו עד לבחירות הכלליות לכנסת ה-25 והיום (ג') מתברר כי יו"ר הבית היהודי חגית משה לוחצת על שקד לפרוש, זאת לאור מצבה העגום בסקרים, שמנבאים כי לא תצליח לעבור את אחוז החסימה. 

העיתונאי עמית סגל מדווח כי היו"ר משה לוחצת על שקד לפרוש: "אנחנו מפלגת ימין ויש לנו אחריות. אם יהיה לנו חצי אחוז שיחסר לגוש, לא יסלחו לנו. צריכים לשקול טוב טוב ולפרוש". הדברים נאמרו בישיבה בגבעת שמואל אך גם בימים האחרונים. כזכור, שקד עומדת בראש הרשימה לכנסת לאחר שהתברגה במקומו של ראש עיריית גבעת שמואלי יוסי ברודני, אך בראש המפלגה עצמה עומדת חגית משה. ממפלגת הבית היהודי נמסר כי הידיעה אינה נכונה. "חגית משה לא אמרה לאיילת שקד לפרוש. שקד ממשיכה עד הסוף". 

ברודני וחגית משה.

ברודני וחגית משה. צילום: יעל צור

ברודני, מספר שתיים במפלגה מסר כי: "אנחנו הדרך היחידה להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. קורא לכולם להמשיך ולתת כתף תחת האלונקה ולהילחם על כל קול.  אסור שמפלגת הבית היהודי ההיסטורית תיעלם מהמפה הפוליטית. רשימת הבית היהודי תרוץ עד הסוף. אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה".