בחירות 2022

"שמאלן מטורלל": איתמר בן גביר מחזיר לפוליטיקאי לשעבר

אלוף פיקוד הדרום לשעבר משוכנע כי יו"ר עוצמה יהודית מהווה איום וסכנה קיומית. חבר הכנסת לא שתק בתגובה: "אם תכנית שגרמה לירי טילים על ירושלים ותל אביב נחשבת בעיניו 'מהלך גאוני', כדאי שילך לאבחון"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 25/10/22 13:40 ל בתשרי התשפג

"שמאלן מטורלל": איתמר בן גביר מחזיר לפוליטיקאי לשעבר
צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

שלוש שנים חלפו מאז פרש מהכנסת אלוף פיקוד דרום לשעבר, טל רוסו, ששובץ ברשימה של מפלגת העבודה והספיק לכהן שבועות בודדים טרם הודיע על פרישה. בציוץ שהעלה רוסו לחשבון הטוויטר שלו הבוקר (ג'), הוא התייחס לאחד הפוליטיקאים המובילים של התקופה האחרונה, יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר

"אני לא נוהג לכתוב או לדבר נגד – רק בעד, עד שזה נוגע למה שנתפס בעיניי כסכנה קיומית. ובן גביר חברים, הוא סכנה. סכנה לדמוקרטיה וסכנה לביטחון המדינה. מי שחולם לרסק את בתי המשפט ולהבעיר את המזרח התיכון – הוא לא פרטנר, הוא איום (ובכל צורה של ניקוד זה מדויק!)". עוד הוסיף כי מפלגת המחנה הממלכתי בראשותו של שר הביטחון בני גנץ היא "הכתובת היחידה למי שבוחר באיחוד, שפיות, אהבת אדם וארץ הנישאת על ידי אנשים הראויים לשרת אותנו". 

בן גביר מגיב: "כדאי שילך לאבחון"

איתמר בן גביר הגיב לדברים ואמר כי "מדאיג לדעת שאדם הזוי כמו טל רוסו היה במשך שנים חלק מהפיקוד הבכיר של צה"ל. רוסו היה זה שקרא לתכנית ההתנתקות "מהלך גאוני": אם תכנית שגרמה לירי טילים על ירושלים ותל אביב נחשבת בעיניו 'מהלך גאוני', כדאי שילך לאבחון". 

עוד הוסיף כי בימים הבודדים שנותרו עד לבחירות הכלליות תהיינה עוד הכפשות מצד השמאל, "שנמצא מאטרף מכך שאנחנו בדרך בעזרת השם לנצח את הבחירות. הם ימשיכו להכפיש, ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח את הבחירות וסוף סוף להקים ממשלת ימין על מלא".