בחירות 2022

סער חושש מתוצאות הבחירות: "אם הם יגיעו ל-61 הם יפרקו את מדינת ישראל"

בכיר המחנה הממלכתי התייחס לדבריו של דודי אמסלם לפיהם מנדלבליט וניצן צריכים לשבת בכלא: "דבריו של חבר הכנסת אמסלם הבוקר המחישו את עומק הטירוף אליו הגיע הליכוד. אזרחי ישראל צריכים להתעורר" | מרב מיכאלי: "טרור שפוגע בפלשתינים לא יכול להימשך יותר"

אלעד הומינר עמיאל ירחי עמיאל ירחי ואלעד הומינר, חדשות כיפה 23/10/22 11:13 כח בתשרי התשפג

סער חושש מתוצאות הבחירות: "אם הם יגיעו ל-61 הם יפרקו את מדינת ישראל"
סער, צילום: כיפה

שר המשפטים ובכיר המחנה הממלכתי, גדעון סער, הגיע הבוקר (א') לישיבת הממשלה השבועית, והתייחס לדברים שאמר מוקדם יותר חבר הכנסת מהליכוד דודי אמסלם, "מנדלבליט ושי ניצן צריכים לשבת בכלא".

"את הטירוף הזה צריך לעצור"

סער אמר כי "דבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם הבוקר המחישו את עומק הטירוף אליו הגיע הליכוד. אם החבורה הזאת יחד עם סמוטריץ' ובן גביר תגיע ל-61 מנדטים - הם יפרקו את מדינת ישראל ואת כל מוסדותיה הממלכתיים".

עוד הוסיף סער כי "אזרחי ישראל צריכים להתעורר. אם חלילה הם יגיעו ל-61 מנדטים לא נכיר את מדינת ישראל כפי שהיתה ב-74 השנים האחרונות. את הטירוף הזה צריך לעצור ואפשר לעצור בקלפי ב-1 בנובמבר". 

מיכאלי: "טרור שפוגע בחיילי צה"ל, בפלשתינים, לא יכול להימשך יותר"

שרת התחבורה מרב מיכאלי נשאה מספר מילים גם היא בפתח ישיבת הממשלה. מיכאלי התעקשה להתייחס למצב הביטחוני ביהודה ושומרון, ולמספר מתיישבים שתוקפים פלשתינים, אולם התעלמה משאלות על הטרור הערבי: "המצב בשטחים לא יכול להימשך. טרור שפוגע בחיילי צה"ל, בפלשתינים, לא יכול להימשך יותר. זאת לא ציונית ולא אהבת מולדת. למעשה להכות מג"ד בצנחנים ואישה בת 70 זה הדבר הכי לא יהודי שיש".

לדבריה של מיכאלי, "בזה בן גביר תומך. אנחנו חייבים לוודא שביבי ובן גביר לא יהיו בממשלה הבאה".