גנץ וסער הגיעו להקפות שניות וספגו קריאות בוז

השרים הבכירים ממפלגת 'המחנה הממלכתי' עלו לבמה המרכזית של ההקפות השניות בכפר חב"ד וזכו לקריאות בוז מהקהל, מארגני האירוע הדפו את הקריאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 08:44 כג בתשרי התשפג

גנץ וסער הגיעו להקפות שניות וספגו קריאות בוז
גנץ סער, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כמו כל שנה במוצאי חג שמחת תורה פוליטיקאים רבים משתתפים באירועי ההקפות השניות. גם השנה ובמיוחד על רקע הבחירות הקרבות ראינו תמונות של פוליטיקאים משתתפים באירועים השונים. חוויה פחות נעימה עברה על השרים הבכירים ממפלגת 'המחנה הממלכתי'.

קריאות הבוז בעת נאומו של סער

יו"ר המפלגה בני גנץ ושר המשפטים גדעון סער הגיעו אמש (ב') לכפר חב"ד על מנת להשתתף באירוע ההקפות השניות בכפר, אך שסער עלה לנאום החלו רבים בקהל לקרוא לעברו קריאות 'בוז' ו- 'תומך טרור', גם לאחר הבקשות של המארגנים להפסיק את הקריאות, רבים המשיכו להפריע לנאומו של סער

מי שניסו להסות את הקהל היו מארגני האירוע שעלו לבמה וניסו לעצור את הקריאות מהקהל, אחד המארגנים אמר לקהל: "רבותי, אנחנו מבקשים לקבל בסבר פנים יפות את האורחים שלנו, הם יהודים טובים לפחות כמונו". והוסיף: "פה באכסיה של כפר חב"ד מקבלים כל יהודי שבה לשמוח עם התורה והוא חלק מאיתנו".

נתניהו דרש, בן גביר הורד מהבמה

כזכור, אירוע מביך במיוחד נרשם אתמול (ב') בהקפות שניות המסורתיות בכפר חב"ד. יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר נאלץ לרדת מהבמה אחרי ויכוח עם המארגנים, כי עוזריו של נתניהו לא רצו שתתפרסם תמונה משותפת.