הסיוט של כל סופר: הודלף עותק מלא של הספר של נתניהו

עותק מלא של ספרו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד: 'ביבי - סיפור חיי' הודלף לרשתות החברתיות | הוצאת הספרים 'שיבולת': "כל אחד מהגזלנים המפיצים צפוי להיקנס ב-100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 22:53 כג בתשרי התשפג

הסיוט של כל סופר: הודלף עותק מלא של הספר של נתניהו
נתניהו, צילום: אלכס קולמויסקי

הסיוט של כל סופר והוצאת ספרים: הספר 'ביבי: סיפור חיי', אוטוביוגרפיה של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, יצא לאור לפני כשלושה שבועות בהוצאת 'שיבולת' מבית סלע מאיר. על פי ההשערות, הספר מתקרב לקבל את תואר 'ספר זהב', תואר שניתן לספרים שמכרו מעל ל-20 אלף עותקים. היום (ג'), הודלף העותק המלא של הספר בקובץ pdf בקבוצות וואטסאפ, טלגרם וברשתות חברתיות נוספות, דבר שעלול לפגוע במכירות של הספר, שנמכר ב-99 שקלים.

"ביבי - סיפור חיי"

"ביבי - סיפור חיי" צילום: שיבולת

מו"ל הוצאת הספרים 'שיבולת', רותם סלע, הגיב למקרה ואיים לתבוע את המפיצים: "הגיע לידיעתי כי ישנם גזלנים המפיצים עותקים דיגיטליים גנובים של ביבי: סיפור חיי. אם נתקלתם במפיץ בקבוצת וואסטאפ או טלגרם, אנא תעדו את ההפצה ואת פרטי המפיץ. המתעדים יזכו ב-1,000 ש"ח על כל הפרה שתגיע לבית משפט. הקנס אגב, הוא 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. אנא הפיצו הודעה זו".

בנימין נתניהו מציג: כך כתבתי את הספר החדש

יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו, הפיץ סרטון חדש בו הוא חושף כיצד כתב את ספרו החדש 'ביבי: סיפור חיי'. בסרטון הוא מרים ארגז עמוס בדפים עליהם מופיע כתב ידו באנגלית ומבהיר כי לצידו קיימים שני ארגזים נוספים: "שלושה ארגזים כאלה. 230 אלף מילים, בעצם כפליים - חתכתי את זה בחצי".

נתניהו פונה לקהל עוקביו ואומר: "שנים אני קורא לכם לקרוא ספרים אז עכשיו אני מוסיף עוד המלצה: תקראו את הספר שלי, הסיפור האמיתי. הזדמנות לפגוש אתכם אחד על אחד בסלון".

ספרו של נתניהו נמכר באתר ספריית שיבולת, על ידי הרשמה לתכנית המנויים השנתית של הספרייה, בעותקים בודדים או לצד סדרת המנהיגים הגדולים שיוצאת במארז לרגל צאת הספר 'ביבי: סיפור חיי'. המארז החגיגי כולל את הביוגרפיות על צ'רצ'יל, תאצ'ר ורייגן ומשלים יחד עם ספרו של נתניהו סדרה החושפת את חייהם של המנהיגים הגדולים במערב במאה האחרונה.