עמית סגל מתלהב מהספר של נתניהו: "אובמה לא יוכל לשתוק"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ניצל את צום יום הכיפורים כדי לקרוא את הספר החדש של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "אחד הספרים המעניינים שקראתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/22 20:39 י בתשרי התשפג

עמית סגל מתלהב מהספר של נתניהו: "אובמה לא יוכל לשתוק"
צילום: Hadas Parush/Flash90

אמנם מכירת הספר של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו רק החלה, אבל עמית סגל, הפרשן הפוליטי הסרוג של חדשות 12 כבר קיבל עותק ובמהלך הצום הוא סיים את הספר המדובר של החגים, זה מה שהוא חושב על הספר. 

סגל שיתף את מחשבותיו על הספר: "אחד הספרים המעניינים שקראתי על פוליטיקה ומדינאות, ובעיקר - עתיר בהתייחסויות ראשונות של נתניהו לשלל טענות שהופנו אליו במרוצת השנים. גילויים מסקרנים מאוד על אובמה, טראמפ, קלינטון, ועל אהוד ברק שיתקשה לשתוק על התיאור הלעגני של נתניהו לדרך שבה זכה בתואר ״החייל המעוטר ביותר בצה״ל". 

סגל הוסיף וכתב: "הספר של נתניהו מזכיר לי מאוד את הספר של לפיד על אביו, במניפה הרחבה ובתיאורים הספרותיים של אירועים שכולנו ראינו בחדשות. אובמה לא יוכל לשתוק לתיאור שלו בספר".

העורכת הסרוגה של הספר של נתניהו חושפת הכל: "לא הכל הוא אהב או קיבל"

ליאורה לויאן, העורכת הסרוגה של הוצאת סלע מאיר בה יוצא הספר סיפרה: "לא רק שנתניהו כתב את הספר, הוא גם חזר ושקל כל מילה ולא היסס לערוך שינויים גם בלילה שלפני ההורדה לדפוס. לא באמת חשבתם אחרת", ולשאלה האם הוא קיבל את הערותיה, כתבה לויאן: "מהרגע הראשון היה ברור שבאנו לעבוד ושכל הצעה להוסיף/לשנות/להוריד היא רלוונטית בהחלט. לא הכל הוא אהב או קיבל, אבל זה חלק מהעבודה".