אמיר אוחנה נגד עמר בר-לב: "אני חיזקתי שוטרים שפתחו באש, הוא רוצה תחקיר"

בכיר הליכוד והשר לשעבר תקף את התנהלות הממשלה וטען כי היא לא נותנת גיבוי לשוטרים שפועלים בשטח | "בשבוע הראשון של בר-לב הוא שמע ששוטרים ירו בדיר אל-אסד מתוך סכנת חיים והוא רוצה תחקיר, המגמה התהפכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/22 20:16 כ בתשרי התשפג

אמיר אוחנה נגד עמר בר-לב: "אני חיזקתי שוטרים שפתחו באש, הוא רוצה תחקיר"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אמיר אוחנה מוצב במקום השישי ברשימת הליכוד, ובראיון שנתן הערב (מוצאי שבת) לעמית סגל ובן כספית בערוץ 12 הוא תוקף את הממשלה ואת עמר בר לב. "משטרת ישראל מסורסת באמצעות מח"ש, ועדות החקירה למיניהן, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה ומערכת המשפט. אנחנו צריכים לא רק תוספת שוטרים, אנחנו צריכים תוספת גיבוי לשוטרים".

המגמה התהפכה

הוא הציב את מעשיו כשר בט"פ מול המעשים של שר הבט"פ הנוכחי. "כששמעתי ששוטר עשה שימוש בנשק מתוך סכנת חיים, הגעתי לזירה וחיזקתי את השוטרים, הזמנתי אותם אליי לקבל תעודות הערכה, ואני זוכר כמה וכמה מקרים כאלה", סיפר על התנהלותו.

עמר בר-לב

עמר בר-לב. דרש תחקיר | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לצערי, בשבוע הראשון שלו בתפקיד, השר בר-לב שומע ששוטרים ירו בדיר אל-אסד מתוך סכנת חיים והוא רוצה תחקיר תוך 24 שעות מדוע הם ירו בנשק, כלומר המגמה התהפכה".

שומר החומות? "הייתי יום יום בלוד ועכו"

כשהוא נשאל על שומר החומות, שקרה בתקופתו, השיב אוחנה: "מה שצריך לעשות זה בדיוק הפוך ממה שהממשלה הזאת עושה. כשאנחנו מדברים על גיבוי לשוטרים, אז כן גם במהלך המאורעות הייתי יום-יום בלוד ובעכו, בזירות השונות יחד עם המפכ"ל, המפקדים והקצינים. אנחנו אמרנו לשוטרים: 'חבר'ה, אנחנו מגבים אתכם'".