גלית דיסטל מסבירה את תקרית הנעילה במרפסת: "חושבת שהוא גאון"

חברת הכנסת מהליכוד ננעלה בימים האחרונים במרפסת הקומה ה-14 במצודת זאב. לדבריה היא "בטוחה שפיצוצים כאלה שגורים כמעט בכל קמפיין, רק שבליכוד יש את מחלת ההדלפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/22 10:05 יא בתשרי התשפג

גלית דיסטל מסבירה את תקרית הנעילה במרפסת: "חושבת שהוא גאון"
דיסטל-אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הדובר הסרוג של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושל תנועת הליכוד, יונתן אוריך, נעל את חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן, מחוץ למרפסת שבקומה ה-14 של הליכוד במצודת זאב. הבוקר (ה') הסבירה דיסטל את שאירע לפני מספר ימים.

"אני חושבת שהוא גאון"

"לא הייתי במרפסת לבד, היו הרבה אנשים", סיפרה חברת הכנסת מהליכוד במהלך ראיון בגל"צ. "אני ואוריך רבנו כמו שאנחנו יודעים לריב. אני רואה אותו כאח קטן, אני חושבת שהוא גאון, מעריכה את העבודה שלו", היא פירגנה.

עוד היא סיפר כי התפתח ביניהם ויכוח שהפך לצעקות, "אוריך יצא בטריקת דלת, קראתי לו 'אוריך אתה טורק את הדלת אי אפשר לצאת'. תוך כמה רגעים מישהו פתח". לסיום היא הוסיפה כי "אני בטוחה שפיצוצים כאלה שגורים כמעט בכל קמפיין, רק שבליכוד יש את מחלת ההדלפות".

אוריך.

יונתן אוריך | צילום: Flash90

"מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות"

כבר לאחר התקרית בין השניים, דיסטל הסבירה חלקית את שאירע: "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך הסביר ביום שני: "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".