"תישארי שם": דובר הליכוד נעל חברת כנסת במרפסת

יונתן אוריך נעל את גלית דיסטל- אטבריאן במרפסת במצודת זאב לאחר עימות מילולי שהתפתח ביניהם: "לעתים יש מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 15:08 ח בתשרי התשפג

"תישארי שם": דובר הליכוד נעל חברת כנסת במרפסת
אוריך. , צילום: פלאש 90

תקרית חריגה במצודת זאב: הדובר הסרוג של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושל תנועת הליכוד, יונתן אוריך נעל את חברת הכנסת, גלית דיסטל-אטבריאן מחוץ למרפסת ונטש את המקום לאחר עימות מילולי חריג בין השניים, כך על פי פרסום של אתר וואלה.

התקרית החריגה התרחשה לפני כשבועיים בקומה ה-14 במצודת זאב, בעקבות ויכוח על מידת מעורבותה של חברת הכנסת בקמפיין של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-25. על פי הדיווחים, אוריך יצא מהמרפסת, נעל אותה ואמר לה: "תישארי שם". דיסטל לא נשארה חייבת והשיבה: "מי אתה בכלל?". כעבור כמה ימים, הדובר הסרוג התנצל בפני חברת הכנסת על תקרית והיא סלחה לו.

גלית דיסטל אטבריאן

גלית דיסטל אטבריאן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אוריך: בלהט הקמפיין עושים טעויות

בעקבות פרסום התקרית, הגיבה דיסטל ואמרה כי "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך מסר כי "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".

חוזר בו: יונתן אוריך לא יתמודד על מקום ברשימת הליכוד

כזכור, דווח כי יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושל תנועת הליכוד, יתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, ולאחר מכן דווח כי החליט שלא להתמודד. כזכור, דוברו של ראש הממשלה לשעבר תכנן להתמודד על המקום ה-41 של הליכוד לכנסת, המשוריין לנציג מחוז תל אביב. אוריך היה צפוי להתמודד מול דוד לניאדו, הנחשב למקורבו של דוד ביתן, אולם על פי כל הסקרים מדובר ממילא במקום לא ריאלי.  

אוריך למד בבית הספר הממלכתי דתי "בר-אילן" בכפר סבא ובישיבת הר עציון. לאחר מכן התגייס לדובר צה"ל ושימש כעורך אתר צה"ל. תוך כדי השירות הצבאי שימש כעורך אתר כיפה תחת שם העט אורי פולק. בגיל 26 הוא מונה לדוברו של נתניהו ותנועת הליכוד, זאת לבקשת טופז לוק, יועץ הניו מדיה של נתניהו עמו שירת אוריך בדובר צה"ל.