הסוף למשלוחים? וולט יצאו מתל אביב? "לא נוכל להמשיך ולהרשות את פעילותה"

לאחר ריבוי המקרים בהם שליחי חברת השליחויות היו מעורבים בנהיגה פרועה, נפגש ראש עיריית תל אביב עם מנכל"ית וולט במטרה לטפל בבעיה. חולדאי: "הוצאתי כרטיס צהוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 16:13 כה באלול התשפב

וולט יצאו מתל אביב? "לא נוכל להמשיך ולהרשות את פעילותה"
שליחי וולט בתל אביב. הסוף?, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחד הדברים הבולטים שרואים כשמגיעים לתל אביב אלו השליחים של וולט. החברה הכחולים על האופניים והקורקינטים הפכו לחלק מהנוף ולפעמים אנשים כבר לא זוכרים איך היו שולחים פה אוכל לפני הפלישה של וולט. אבל האם כל זה עומד להשתנות? אם שואלים את ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בהחלט ייתכן שכן.

תרבות נהיגה פרועה ומסוכנת

היום (ד') פרסם חולדאי בחשבון הטוויטר שלו אזהרה כלפי חברת השליחויות וטען שהנהגים פוגעים בבטיחות התושבים ומובילים תרבות נהיגה פרועה וכתב: "הוצאתי כרטיס צהוב לוולט, מובן לי שתושבות ותושבים רבים נהנים משירותי החברה, אך לא נוכל להמשיך ולהרשות את פעילותה בכל מחיר".

הדברים נאמרו על רקע ריבוי התלונות על הנהיגה של נהגי החברה, על זה כתב חולדאי: "נכון להיום לשליחי וולט יש חלק לא מובטל בהשחתת תרבות הנהיגה בעיר. זה חייב להיפסק". חולדאי אף הוסיף: "האחריות על הנהיגה המסוכנת רשומה על שמה של החברה המפעילה. אותי לא מעניין המודל העסקי, לא מעניין אם השליחים עובדי החברה או פרילנסרים. זה פשוט לא מעניין" זאת בתגובה לכך שנהגי החברה מועסקים בה כפרילאנסרים ולא כמועסקים ישירים של החברה.

וולט, גם בירושלים

Wolt החלה את פעילותה בירושלים ב-18 באוקטובר עם אזור פעילות עיקרי סביב שכונות מרכז העיר, בית הכרם, ארנונה, ארמון הנציב, תלפיות, קרית היובל, מלחה, גבעת משואה, הר חוצבים ורמות. ולאחר חודש של פיילוט התרחבה גם לשכונות הר חומה, גילה, הגבעה הצרפתית, הר הצופים, רמת אשכול, רמות, עיר גנים, עין כרם וקריית מנחם.