מפתיע: וולט מגיע ליישוב מגזרי מוכר

שירות המשלוחים האהוב וולט מרחיב את שירותיו ומגיע לעיר מודיעין, מי שעוד ירוויח מהמהלך הם תושבי היישוב נוף איילון ועוד שורה של ישובים | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 09:10 יח באב התשפב

מפתיע: וולט מגיע ליישוב מגזרי מוכר
וולט , צילום: וולט

אחרי יותר משלוש שנים וחצי של פעילות בישראל, בהן הספיקה להתרחב מחיפה והקריות שבצפון ועד באר שבע בדרום, משיקה Wolt הבוקר (ב׳) בשעה 9:00 את פעילותה במודיעין מכבים רעות ובמספר ישובים סמוכים.

שירות המשלוחים של Wolt מושק בעיר עם כ-70 בתי עסק, ולראשונה מאז החלה לפעול בישראל, משיקה Wolt את כל השירותים שמציעה האפליקציה - חנויות ומסעדות. בין המסעדות המוכרות: רוזה, לוצ׳נה, גריל 443, ניושי, חצות, מפגש השייח ורשתות מוכרות כמו מקדונלד׳ס, פסטה בסטה וסביח פרישמן.

וולט מתרחב: רשימת היישובים המלאה

אזור המשלוחים יכלול גם את היישובים לפיד, כפר רות, חשמונאים, גני מודיעין, שילת, שעלבים, נוף איילון וכפר האורנים, וכן את אזור התעשייה שילת ואת אזורי התעשייה בתוך העיר. שעות הפעילות הן בכל יום מ9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, מלבד יום שישי, בו יפעל השירות עד השעה 16:00.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי מסר: ״עיריית מודיעין מכבים רעות פועלת רבות על מנת להנגיש את בתי העסק לטובת התושבים מתוך ראייה של עידוד קנייה פה בתוך העיר. הכניסה של Wolt לעיר תביא תנועה כלכלית למסעדות והחנויות בעיר ותנגיש את מרכולתן גם ליישובי הסביבה״.