עמית סגל במתקפה על הדר מוכתר: בושה מהלכת

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 תקף את יו"ר צעירים בוערים וטען כי היא משתמטת מצה"ל ללא סיבה מוצדקת: "אולי אין לחיילי צה"ל טיקטוק וים של פרובוקציות, אבל הם פי אלף יותר צעירים בוערים ממנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 20:06 כב באלול התשפב

עמית סגל במתקפה על הדר מוכתר: בושה מהלכת
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, הגיעה ביום חמישי האחרון למשכן הכנסת והגישה את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות וטענה כי קשה לה לקנות דירה בישראל. בימים האחרונים, נחשף כי יש בבעלותה דירה בחיפה והרשת געשה בעקבות הידיעה. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, הביע את דעתו על יו"ר צעירים בוערים ותקף אותה כי היא משתמטת מצה"ל מסיבה לא מוצדקת

"תראו, לא ממש אכפת לי אם להדר מוכתר יש דירה או שרק תחמנו שם את רשויות המס. גם זיוף הפשקווילים שלה גורם לי לפהק, ואם אין לה דירה לחיות בה גם זה בסדר מבחינתי, כי כמו שזה נראה מפה היא בכלל גרה לאחרונה באולפנים", אמר סגל. 

הדר מוכתר

הדר מוכתר צילום: מתן אביב

עוד הוסיף ואמר "אבל כן אכפת לי מהחוצפה שלה להסביר ככה בכיף שלה שהשתמטה משירות צבאי כי אין לה זמן לבזבז.  לחיילים שכל לילה נכנסים לג׳נין, מסכנים את חייהם במרדף אחרי מבוקשים או יישבו כל הלילה באיזה חמ״ל כדי לתפוס מבוקשים  בקו התפר גם אין זמן לבזבז. אבל יש להם פטריוטיות ויש להם אחריות, ואולי אין להם טיקטוק וים של פרובוקציות אבל הם פי אלף יותר צעירים בוערים מהבושה המהלכת הזו".

הצל זועם על הדר מוכתר: "אבוש קנה לה דירה בחיפה, אני שונא שקרנים"

ביום הגשת רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות, אמרה מוכתר כי "למי תהיה פה דירה בישראל? 20 שנה שברתם לי את העתיד, שרפתם אותו", וחזרה על מסרים אותם היא מחדדת מדי יום ויום. הבוקר (א') יואב אליאסי, המוכר בכינוי "הצל", פרסם בחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו הוא חושף מסמך, לפיו למוכתר יש דירה בבעלותה. 

"הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה", אמר הצל בזעם. "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה". 

הצל. תוקף את הפורעים

הצל. צילום: Sraya Diamant/Flash90

הדר מוכתר: הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה

בסיום הסרטון, אמר הצל בכעס רב: "מה זו החרטה הזאת? זה מקבל במה בטלוויזיה ללא הפסקה. משקרים לנו בפנים. ח'אלס עם הדבר הזה. אין לי כלום נגדה אבל אני שונא שקרנים, ואת גברת, קרנית". 

מוכתר השיבה להאשמה של הצל, בחשבון הטוויטר שלה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת.אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".