צפו הצל זועם על הדר מוכתר: "אבוש קנה לה דירה בחיפה, אני שונא שקרנים"

יואב אליאסי פרסם בדף הפייסבוק שלו מסמך המעיד כי ליו"ר צעירים בוערים יש דירה בבעלותה, בניגוד למסרים אותם היא משדרת. מוכתר בתגובה: "אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 12:57 כב באלול התשפב

הצל זועם על הדר מוכתר: "אבוש קנה לה דירה בחיפה, אני שונא שקרנים"
מוכתר בכנסת, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יושבת ראש מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, הגיעה ביום חמישי האחרון למשכן הכנסת והגישה את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיערכו בראשון בנובמבר. "למי תהיה פה דירה בישראל? 20 שנה שברתם לי את העתיד, שרפתם אותו", אמרה מוכתר וחזרה על מסרים אותם היא מחדדת מדי יום ויום. הבוקר (א') יואב אליאסי, המוכר בכינוי "הצל", פרסם בחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו הוא חושף מסמך, לפיו למוכתר יש דירה בבעלותה. 

"הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה", אמר הצל בזעם. "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה". 

צפו בסרטון שפרסם הצל בחשבון הפייסבוק שלו: 

בסיום הסרטון, אמר הצל בכעס רב: "מה זו החרטה הזאת? זה מקבל במה בטלוויזיה ללא הפסקה. משקרים לנו בפנים. ח'אלס עם הדבר הזה. אין לי כלום נגדה אבל אני שונא שקרנים, ואת גברת, קרנית". 

מוכתר השיבה להאשמה של הצל, בחשבון הטוויטר שלה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת.אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".