נפגשו בסיבוב: גדעון סער אישר לפרסם את ספרו של בנימין נתניהו

גורמי המקצוע במשרד המשפטים ומשרד הביטחון וועדת שרים לענייני היתרי פרסומים בראשות גדעון סער, אישרו לפרסום את האוטוביוגרפיה של בנימין נתניהו | המכירה כאן בארץ תחל בסוף חודש נובמבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/22 09:58 כב באלול התשפב

נפגשו בסיבוב: גדעון סער אישר לפרסם את ספרו של בנימין נתניהו
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ועדת שרים לענייני היתרי פרסומים בראשות שר המשפטים גדעון סער, אישרה הבוקר (א') לאחר בדיקת גורמי המקצוע במשרד המשפטים ומשרד הביטחון, ולאחר בחינת חברי הוועדה, אושר לפרסום ספרו של יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, הנקרא: "BIBI - My Story".

האוטוביוגרפיה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עתידה לראות אור ב-22 בנובמבר השנההספר יצא בישראל ובעברית בהוצאת שיבולת ובמקביל תפורסם מהדורה אנגלית שתראה אור בהוצאה האמריקאית Simon & Schuster.

"ביבי - סיפור חיי"

"ביבי - סיפור חיי" | צילום: שיבולת

נתניהו: "הסיפור האישי שלי כרוך בסיפור תקומתו של עמנו"

על רקע היציאה הקרובה של האוטוביוגרפיה לאור, אמר נתניהו: "נולדתי שנה אחרי הקמת המדינה. כלוחם, מפקד ומדינאי הקדשתי את חיי למאבק בכוחות שביקשו להשמידנו ולעשיית שלום עם אלו שהושיטו לנו יד. בסיפור חיי שזורים יגון ושמחה, אכזבות והצלחות, לקחים שלמדתי ואנשים שאהבתי. הסיפור האישי שלי כרוך בסיפור תקומתו של עמנו. הוכחנו שעם אמונה ונחישות ניתן לגבור על כל מכשול ולהבטיח עתיד מזהיר למדינתנו".

רותם מ. סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר, ומו"ל משותף בספריית שיבולת מסר: "אנחנו גאים על הזכות להוציא את ספרו האוטוביוגרפי של בנימין נתניהו, מגדולי המנהיגים של העם היהודי בעת החדשה. אני מוכרח לציין שהקריאה בספר היא הפתעה מרגשת ומעוררת השראה. זה איננו רק ספר זיכרונות הלוכד חיים גדולים ותקופה סוערת, אלא לפני הכל דיוקן עצמי, הכתוב ביד אמן, של אדם החי בתחושת שליחות ודריכות. ההכרה הזו המחלחלת תוך כדי קריאה הופכת אותו ללא פחות משיעור בגדולה".