נתניהו חושף פרטים על הספר החדש שלו ומגלה: זו הדמות שהכי השפיעה עליי

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר חשף בראיון פרטים על הספר שלו, אותו הוא כותב בכתב יד ורק לאחר מכן הוא מוקלד למחשב. בנוסף הוא חשף כי אביו היה הדמות שהכי השפיעה עליו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/22 09:17 כב באדר ב'

נתניהו חושף פרטים על הספר החדש שלו ומגלה: זו הדמות שהכי השפיעה עליי
צילום: shutterstock

בנימין נתניהו ידוע בסרבנותו לראיונות, בין אם זה בטלוויזיה, ברדיו, בדפוס או בכל בכל פלטפורמה אחרת. פעם בכמה חודשים הוא מסכים להתראיין, ומספק אמירות מעניינות שמובילות דיון ציבורי ער. אמש (ה') התראיין נתניהו בתכניתו של יעקב ברדוגו בערוץ 14, שם הוא דיבר בעיקר בסוגיות הפוליטיות של הפרק אך התייחס גם לדברים אחרים.

"יש לי סופר צללים, קוראים לו בנימין נתניהו"

ברדוגו שאל את נתניהו אודות הספר אותו כותב כעת נתניהו. כזכור, בחודשים האחרונים פורסם כי נתניהו כותב ספר ובו הוא התייחס לסערות הפוליטיות שעברנו בשנים האחרונות. ברדגוגו שאל האם יש לנתניהו סופר צללים שעוזר לו, וראש הממשלה לשעבר ענה: "כן. הוא עובד איתי קרוב ל-40 שנה, הוא כותב לי את הנאומים ואת הספרים. השם שלו זה בנימין נתניהו".

לבקשתו של המראיין לטעימה מהספר השיב נתניהו כי "קצת סבלנות, יהיה בסדר", אך חשף על תהליך הכתיבה וסיפר כי הוא כותב בכתב יד את הספר ורק לאחר מכן מקלידים אותו באופן מסודר.

"אבי היה הדמות שהכי השפיעה עליי"

בהמשך נשאל נתניהו אודות הדמויות המשפיעות בחייו. נתניהו ענה ללא היסוס: "בחיים ללא ספק, אבי ז"ל. הפרופ' בנציון נתניהו". נתניהו הוסיף על משפחתו: "אחי יוני, השפעה כבירה, וכמובן אמי, אשת חייל, ילידת פתח תקווה".

הוא פירט גם אודות דמויות היסטוריות: "בדמויות ההיסטוריות אני תמיד אומר הרצל, אבל לאחרונה הוספתי גם את אהרון אהרונסון. לא מכירים את התרומה הענקית שלו. הוא היה דמות נערצת, שככל שאני מתעמק יותר בסיפור חייו ומותו אני למד מזה המון דברים. הוא היה אישיות שבכוחה לפרוץ את שערי הארץ ולתת מקלט להמוני יהודים. זה אבד לנו כשהוא מת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן