בבני עקיבא העולמית מתנערים מהמזכ"ל שהצטרף לסמוטריץ' ומודיעים: נבחר מזכ"ל חדש

בתנועת בני עקיבא העולמית ביקרו את החלטתו של אוהד טל להיכנס לחיים הפוליטיים, מבלי להתפטר מתפקידו הבכיר בתנועה: "בחירה אישית שאינה קשורה לתנועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/22 13:15 יט באלול התשפב

בבני עקיבא העולמית מתנערים מהמזכ"ל שהצטרף לסמוטריץ' ומודיעים: נבחר מזכ"ל חדש
אוהד טל, צילום: מרים צחי

מזכ״ל בני עקיבא העולמי אוהד טל הצטרף אתמול לרשימת הציונות הדתית. הבוקר (ה') הבהירו בתנועת בני עקיבא העולמית כי הם אינם תנועה פוליטית וכי "על רקע ההחלטה להצטרף לחיים הפוליטיים אוהד טל יסיים את תפקידו, מתחילים בהליך בחירת מזכ"ל חדש". טל הוצב על ידי יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' במקום ה-12 ברשימה.

"הבחירה של אוהד היא בחירה אישית"

"תנועת בני עקיבא העולמית היא תנועה לא פוליטית שפועלת במאות סניפים ברחבי העולם לחיזוק הזהות היהודית, חיבור למדינת ישראל ועידוד העליה", נכתב בהודעת התנועה. "התנועה מבקשת להבהיר כי היא לא קשורה לכל מפלגה פוליטית והבחירה של אוהד היא בחירה אישית שאינה קשורה לתנועה". 

טל, בן 40 נשוי לתמר משמש כמזכ"ל בני עקיבא העולמי ומתגורר באפרת שבגוש עציון, בעל תואר ראשון בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

"שמח ומתרגש להצטרף לבית האחד והיחיד של הציונות הדתית ולהמשיך לקדם מתוך הכנסת את הנושאים בהם עסקתי עד היום. אני מזמין את חבריי מכל הקשת של המחנה הלאומי והציונות הדתית להצטרף למהלך שבע״ה יביא את הניצחון", אמר אתמול טל.