בחירות 2022

מזכ"ל בני עקיבא העולמי מצטרף לרשימת "הציונות הדתית"

אחרי חתימת ההסכם עם מפלגת נעם, בציונות הדתית מודיעים על מצטרף נוסף לרשימה, מזכ”ל בני עקיבא העולמי אוהד טל, תושב אפרת. "אמשיך לקדם מתוך הכנסת את הנושאים בהם עסקתי עד היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 16:38 יח באלול התשפב

מזכ"ל בני עקיבא העולמי מצטרף לרשימת "הציונות הדתית"
אוהד טל, צילום: ללא

רגע לפני הגשת הרשימות וחתימת ההסכם בין הציונות הדתית למפלגת נעם, מצטרף נוסף לרשימת הציונות הדתית, מזכ"ל בני עקיבא העולמי אוהד טל הצטרף לרשימת "הציונות הדתית" ושוריין במקום ה-12, כל על פי הודעה שיצאה מטעם הרשימה. 

טל, בן 40 נשוי לתמר משמש כמזכ"ל בני עקיבא העולמי ומתגורר באפרת שבגוש עציון, בעל תואר ראשון בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

"ממשיכים להרחיב את השורות במסגרת האחדות הגדולה"

את דרכו החל בתפקידי הדרכה וניהול פרויקטים חינוכיים בקרן למורשת הכותל והיה מנהל הפרויקט להצלת שרידי הר הבית מטעם עמותת אלע''ד. טל יצא עם משפחתו לשמש כשליח מרכזי בהולנד מטעם תנועת בני עקיבא והסוכנות היהודית ועם חזרתו לארץ הקים וניהל את מרכז השליחות של הציונות הדתית - קואליציה של עשרה ארגונים הפועלים בתחום השליחות לתפוצות.

בתפקידו הקודם שימש כסמנכ''ל תנועת המזרחי העולמית והוביל לצד המנכ''ל - הרב דורון פרץ מהלכים פורצי דרך להתחדשות התנועה ובנייתה מחדש בכל רחבי העולם. תנועת בני עקיבא העולמית מפעילה כ- 150 סניפים ברחבי העולם ופעילה בלמעלה מ- 30 מדינות. היא תנועת הנוער היהודית הגדולה ביותר בעולם.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בירך על ההצטרפות, ״יהדות התפוצות בראש מעיינינו. 
מברך את אוהד טל על הצטרפותו לנבחרת המצוינת של הציונות הדתית, ממשיכים להרחיב את השורות במסגרת האחדות הגדולה של הציונות הדתית ושמים את הקשר והאחריות על אחינו שבתפוצות על ראש שמחתנו. אוהד הוא איש של עשייה למען עם ישראל בכל רמ״ח איבריו ואין לי ספק כי יתרום רבות ל"ציונות הדתית", לכנסת ישראל ולעם ישראל כולו.

אוהד טל הגיב על הצטרפותו ואמר "שמח ומתרגש להצטרף לבית האחד והיחיד של הציונות הדתית ולהמשיך לקדם מתוך הכנסת את הנושאים בהם עסקתי עד היום. אני מזמין את חבריי מכל הקשת של המחנה הלאומי והציונות הדתית להצטרף למהלך שבע״ה יביא את הניצחון".