הרב טאו: "בטוח שמפלגת נעם תעבור את אחוז החסימה"

נשיא ישיבת הר המור ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם בטוח כי היא תעבור את אחוז החסימה ואומר: "כל ההתנגדות לנעם זו בועת סבון, נעם זה כל מה שאדם בישראל היה צריך לומר אם היה נאמן לאמת שבליבו" | לדברים המלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 13:34 טו באלול התשפב

הרב טאו: "בטוח שמפלגת נעם תעבור את אחוז החסימה"
הרב טאו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי האיחוד הנכסף של בצלאל סמוטרץ' ואיתמר בן גביר, מפלגת נעם נשארה מחוץ לסיכומים. בשבוע שעבר דיווחנו כי לאבי מעוז מוצע המקום ה-11 אך הוא שולל אותו על הסף. מנהיגה הרוחני של נעם ונשיא ישיבת הר המור התייחס לעתיד המפלגה בבחירות הקרובות, כך על פי פרסןם של יאיר שרקי. "הסכנה של השתלטות התרבות הפוסט מודרנית היא סכנה קיומית למדינת ישראל ואנחנו רואים שרק נעם ואבי מעוז מוכנים להתמודד איתה. אנחנו צריכים לעשות כל דבר בכדי להגדיל את הסיכוי שאבי מעוז יהיה בכנסת הבאה", אומר הרב.

הרב טאו: "זה בניין קלפים"

הרב אומר כי אסור לנעם לפחד: "כל העמדה המפחידה והמאיימת שנבנית בנו על ידי כל אנשי העלמא דשיקרא לא צריכה להבהיל אותנו. זה בניין קלפים, זה בניין שאין לו כלום ורק מעמיד אימות ופחדים, צריך להתמלא באומץ ובאמונה שאנחנו מי שדבק באמת, הוא לא מפחד מכל השקרנים שעומדים בדרך".

איב מעוז בוועידת נעם

אבי מעוז בוועידת נעם צילום: נחשון פיליפסון

לשאלת אחד התלמידים על האופציה כי נעם לא תעבור את אחוז החסימה ויהיה חשש לאיבוד קולות, השיב הרב טאו: "להיפך, אנחנו צריכים לא להתפעל, ולומר את האמת בכל עוז. ה' איתנו, ורוב ישראל חושבים את מה שאנחנו חושבים, הם מפחדים, הם לא רגילים, לשנות הרגל, לשנות דימיון. זו בועת סבון, כל ההתנגדות לנעם, נעם זה כל מה שאדם בישראל היה צריך לומר אם היה נאמן לאמת שבליבו".

הנשמה זועקת ואי אפשר לשתוק

"ה' איתנו, והנשמה זועקת ואי אפשר לשתוק. בטוח נעבור את אחוז החסימה. רק האמת. גם הסיכוי לפגיעה בגוש הימין מוצדק למען המטרה ההכרחית שנעם תיכנס לכנסת ותבלום את התרבות הפוסט מודרנית. אתם תראו שלא רק שנעם לא תבזבז קולות, אלא היא עוד תביא ברכה גם למה שמכונה גוש הימין ובזכות המסירות נפש של נעם יהיה רוב לגוש הימין", סיים הרב.