בחירות 2022

היועץ הסרוג עוזב את הקמפיין של נתניהו: "נמסר לי שיש התנגדות"

יומיים אחרי שראש הממשלה לשעבר נתניהו מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות, הוא מתפטר: "תודה, מוותר על התפקיד. לא אכנס למלחמות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 16:59 י באלול התשפב

היועץ הסרוג עוזב את הקמפיין של נתניהו: "נמסר לי שיש התנגדות"
קלוגהפט, צילום: יחצ

רק לפני יומיים מונה מנהל הקמפיינים הבינלאומי, היועץ האסטרטגי, והפזמונאי משה קלוגהפט על ידי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות וכבר הוא מתפטר. באינסטגרם כתב קלוגהפט: "תודה מוותר על התפקיד. מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבוד איתו. חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד נמסר לי שיש התנגדות גורמי חוץ והמינוי יתעכב".

מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחיל

הוא הוסיף: "אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי. חוזר ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות. אמשיך להיות חבר של כולם מימין ומשמאל וגאה בך. אולי הזדקנתי ונהיית עיוור צבעים אבל אנחנו פה יחד. מקסימום יצא מזה שיר".

כזכור, לקלוגהפט יש דווקא רומן ארוך נפתלי בנט, המושמץ הגדול של השנה האחרונה. הוא מונה ליועצו האסטרטגי בזמן שכיהן מנכ"ל מועצת יש"ע. בנובמבר 2012, ניהל קלוגהפט את קמפיין הבחירות של בנט לראשות מפלגת 'הבית היהודי-המפד"ל' שבהן גבר על זבולון אורלב. בבחירות 2013, ניהל את הקמפיין של המפלגה שבהן זכתה ב-12 מנדטים. הוא המשיך בתפקידים אלו גם בבחירות המקדימות בהן נבחר בנט מחדש לראשות התנועה. בנוסף שימש כיועץ אסטרטגי למשא ומתן הקואליציוני.