בחירות 2022

אחרי שנים עם בנט: היועץ הסרוג מתחיל לעבוד עם נתניהו

ראש הממשלה לשעבר נתניהו מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות | קלוגהפט שימש כיועצו האסטרטגי של נפתלי בנט בזמן שכיהן כראש הממשלה וכראש מפלגת הבית היהודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 18:55 ח באלול התשפב

אחרי שנים עם בנט: היועץ הסרוג מתחיל לעבוד עם נתניהו
קלוגהפט, צילום: יחצ

מנהל הקמפיינים הבינלאומי, היועץ האסטרטגי, והפזמונאי משה קלוגהפט, מונה על ידי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות. לפני כשנה מונה ליועץ האסטרטגי של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט. 

הרומן של קלוגהפט עם בנט התחיל כשהוא מונה ליועצו האסטרטגי בזמן שכיהן מנכ"ל מועצת יש"ע. בנובמבר 2012, ניהל קלוגהפט את קמפיין הבחירות של בנט לראשות מפלגת 'הבית היהודי-המפד"ל' שבהן גבר על זבולון אורלב. בבחירות 2013, ניהל את הקמפיין של המפלגה שבהן זכתה ב-12 מנדטים. הוא המשיך בתפקידים אלו גם בבחירות המקדימות בהן נבחר בנט מחדש לראשות התנועה. בנוסף שימש כיועץ אסטרטגי למשא ומתן הקואליציוני.

לקראת הבחירות לכנסת ה-21, עודד קלוגהפט את נפתלי בנט ואיילת שקד לפרוש מהבית היהודי ולהקים את מפלגת  הימין החדש. ביולי 2021 מונה על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט ליועצו האסטרטגי. בשנים האחרונות עבד קלוגהפט עם בכירים ומנהיגים מדינות רבות בעולם, בהן אוסטריה, רומניה, גרמניה, גאורגיה קוסובו יוון.

קלוגהפט עם שקד ואורבך

קלוגהפט עם שקד ואורבך צילום: תמיר שרים

אגם בוחבוט תשתף פעולה עם משה קלוגהפט לקראת יום האחדות

בנוסף להיותו יועץ אסטרטגי, קלוגהפט הוא גם פזמונאי ויוצר. לקראת יום האחדות, כתב את השיר 'שומר אחי אנוכי' המתייחס לחיבור ההכרחי בין היהודים בעולם בימים אלו, או במילות השיר "חמישה עשר מליון חלקים – פאזל שלם". הקליפ תורגם ויופץ לקהילות היהודיות בעולם.

על השיר, אמר קלוגהפט, אמר כי "העולם השתנה, וראינו זאת מצויין במלחמה באוקראינה: פעם הישראלים היו צריכים את יהודי העולם, היום יהודי העולם צריכים את ישראל. הם היו שם בשבילנו, אנחנו צריכים להיות שם בשבילם. השיר מעביר את המסר הזה ויכול לתרום לשינוי".