בחירות 2022 יונתן פולארד הסיר את התמיכה ואיילת שקד פרגנה: "שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה"

לאחר שהביע את תמיכתו ביו"ר הרוח הציונית, חזר בו פולארד כיון שהיא "מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שתצטרף רק לממשלת ימין" | שרת הפנים בתגובה: מכונת הרעל שהופנתה כלפיו העמידה אותו במצב בלתי אפשרי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/08/22 20:45 ג באלול התשפב

יונתן פולארד הסיר את התמיכה ואיילת שקד פרגנה: "שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה"
ג'ונתן פולארד , צילום: ללא

מתחרט: 12 שעות בלבד חלפו מאז הביע יונתן פולארד את תמיכתו ביו"ר הרוח הציונית, שרת הפנים איילת שקד, והערב (ג') הוא חוזר בו. "אחרי הדברים שאמרתי לאיילת שקד הבוקר, התברר לי שהיא מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שתצטרף רק לממשלת ימין. בשל כך ולאור החשש הסביר שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל, אני חוזר בי מתמיכתי בה". 

"שמחתי לשמוע הבוקר על התמיכה בי מצד ג'ונתן פולארד", מסרה שקד לאחר הודעת החזרה, "מכונת הרעל שהופנתה כלפיו מהרגע שהודיע על תמיכתו בי העמידה את ג'ונתן במצב בלתי אפשרי ואני שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה. לגיבור ישראל כמו ג'ונתן מגיע להיות בלב הקונצנזוס ולא להפוך למטרה בשיח הרעיל של הפוליטיקה הישראלית. כפי שאמרתי מעל כל במה בשבועות האחרונים - רק ביחד ננצח, זהו סוד כוחו של עם ישראל". 

בסרטון שהתפרסם מוקדם יותר היום, אמר המרגל היהודי שעלה ארצה אחרי עשרות שנים בכלא האמריקאי כי הוא תומך בשקד. "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל. בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד". הערב כאמור, הוא חזר בו. 

צפו בסרטון התמיכה של פולארד בשקד: