בחירות 2022

פולארד מסרב לבן גביר: "סבלתי מספיק"

המרגל היהודי יונתן פולארד קיבל הצעה מחבר הכנסת איתמר בן גביר לשיתוף פעולה פוליטי במפלגת עצמה יהודית, אבל הוא לא מעוניין ובשיחות סגורות התנער מההצעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/22 16:49 כד באב התשפב

פולארד מסרב לבן גביר: "סבלתי מספיק"
בן גביר. , צילום: Olivier Fitousi/Flash90

אחרי הפיצוץ במגעים עם סמוטריץ', בן גביר ממשיך לבנות את הרשימה שלו לכנסת, בישראל היום פורסם כי יושב ראש עוצמה יהודית שוקל לאחרונה להציע מקום ברשימה ליהונתן פולארד, המרגל היהודי שעלה לפני כשנתיים לישראל לאחר מאסר ארוך בארצות הברית. לפי הדיווח, בן גביר אף נפגש לאחרונה עם פולארד ובימים האחרונים הוא מריץ את שמו בסקרים פנימיים של עוצמה יהודית, אבל נראה שפולארד צפוי לסרב.

דפנה ליאל, הכתבת הפוליטית של חדשות 12 מפרסמת היום כי פולארד לא מעוניין בהצעה ואמר בשיחות סגורות עם מכריו על ההצעה של בן גביר: ״חשוב לי לתרום לעם ישראל - אך מקומי איננו בכנסת. אני חושב שכבר סבלתי מספיק".

בטור שפרסם לאחר גל הפיגועים האחרון בידיעות אחרונו, כתב פולארד: "אני מחכה למישהו, למנהיג. מנהיג יהודי אמיתי, שיצעד קדימה וישיב את הפסים הכחולים והמגן דוד אל הדגל שלנו. אני מחכה למנהיג שיכניס פחד מה' בליבם של שונאינו. אני מחכה למנהיג שיפעל בלי לחשוש ממה שכל אחד אחר מחוץ למדינתנו חושב. אנחנו יודעים למה אנחנו כאן. ה' נתן לנו את הארץ הזו. לא האימפריה הבריטית, חבר הלאומים, וושינגטון או האו"ם".