גנץ דרש מלפיד לכנס דיון חירום; עמית סגל הציע פתרון הרבה יותר פשוט

שר הביטחון פנה במכתב רשמי לראש הממשלה ודרש ממנו לקיים דיון דחוף על פתיחת שנת הלימודים: "חינוך ילדנו חשוב כמו ביטחון" | עמית סגל הביע תמיהה על מהלכיו של גנץ והציע לו פתרון הרבה יותר מהיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 20:21 כה באב התשפב

גנץ דרש מלפיד לכנס דיון חירום; עמית סגל הציע פתרון הרבה יותר פשוט
צילום: Hadas Parush/Flash90

בעקבות המשבר בין משרד החינוך ונציגי המורים ובין נציגי משרד האוצר פנה הערב (ב') שר הביטחון בני גנץ במכתב רשמי לראש הממשלה יאיר לפיד ובו דרש לכנס את הממשלה מחר בבוקר לדיון דחוף בנושא פתיחת שנת הלימודים במועדה.

גנץ: "חינוך ילדינו - חשוב כביטחון אזרחינו"

וכך כתב גנץ: "המשא ומתן מתנהל מזה חודשים, וטרם הושגו הסכמות. ממשלת ישראל על כל חבריה מחויבת להעמיד את חינוך הילדים בראש סדר העדיפויות. אחריותנו כחברי הממשלה לדאוג לפתיחת שנת הלימודים תוך הבטחת מערכת חינוך איכותית ומקצועית. לפיכך, אני פונה אליך לכנס ישיבת ממשלה כבר מחר. חינוך ילדינו - חשוב כביטחון אזרחינו".

עמית סגל: "שיסמס לחברת רשימתו, שרת החינוך, להוציא צווי מניעה ליפה בן דוד"

העיתונאי עמית סגל הופתע מהדרכים העקיפות בהן מנסה גנץ לפתור את המשבר ובציוץ בטוויטר הציע לו לפעול באופן ישיר דרך חברת מפלגתו, השרה יפעת שאשא ביטון. וכך כותב סגל: "אם עתיד ילדינו כה חשוב לבני גנץ עד שהטריח את עצמו לשלוח מכתב לראש הממשלה ולשר האוצר, אולי שיחסוך את הבול ובמקום זאת יסמס לחברת רשימתו, שרת החינוך, להוציא צווי מניעה ליפה בן דוד?".