הבית הפוליטי החדש של שירלי פינטו: המחנה הממלכתי

חברת הכנסת שירלי פינטו מצטרפת לחברה מימינה חבר הכנסת מתן כהנא, ועוברת לרשימת "המחנה הממלכתי" בראשות בני גנץ. חברת הכנסת תוצב במשבצת של תקווה חדשה | פינטו תוביל את המטה לקידום אנשים עם מוגבלות במפלגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 11:26 כה באב התשפב

הבית הפוליטי החדש של שירלי פינטו: המחנה הממלכתי
פינטו עם גנץ וסער, צילום: אלעד מלכה

בית פוליטי חדש לשירלי פינטו. שבוע לאחר האיחוד בין השרים איילת שקד לבין יועז הנדל, חברת כנסת שירלי פינטו, החליטה כי לא תתמודד במסגרת מפלגת הרוח הציונית לקראת הבחירות הקרובות. היום (ב') הודיעה פינטו כי החליטה להצטרף למפלגת "המחנה הממלכתי" בראשות שר הביטחון בני גנץ. פינטו תוצב במשבצת של תקווה חדשה ותוביל את המטה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות.

כזכור, בהודעה שהוציאה פינטו לאחר החלטתה כי היא לא תצטרף למפלגת 'הרוח הציונית', איחלה חברת הכנסת היוצאת הצלחה למפלגה החדשה. "לאחר שיחות משותפות עם שרת הפנים איילת שקד, יו"ר הרוח הציונית, סיכמנו כי לא אתמודד ברשימת הרוח הציונית לכנסת, אני מאחלת לשרת הפנים איילת שקד, הצלחה רבה, אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית. מודה לשרה שקד על כל הדרך המשותפת שעברנו יחד", כתבה פינטו.

כהנא: המחנה הממלכתי יהיה ביתם גם של רבבות אנשי הציבור הדתי לאומי

עם הצטרפותו של גדי איזנקוט והשינויים שהוא דרש במפלגה, בין היתר בשמה ובמנגונים שלה, גם שר הדתות לשעבר וחבר הכנסת מימינה, מתן כהנא הודיע על הצטרפותו. אחרי ההודעה, שר הדתות לשעבר הסביר בטוויטר את המהלך.

"ההשתלבות ברשימת המחנה הממלכתי בהנהגת שר הביטחון בני גנץ, לצד שר המשפטים גדעון סער, ורא״ל במיל. גדי איזנקוט אינה פרסונלית. אני שליח של ציבור ושל דרך", כותב כהנא. "שליחות זו מלווה אותי כבר למעלה משלושים שנה".

הוא כתב על המפלגה: "המחנה הממלכתי יהיה ביתם גם של רבבות אנשי הציבור הדתי לאומי, אלו המאמינים שצריך לחזק את צביונה היהודי של מדינת ישראל בהסכמות רחבות. אני רוצה להודות ליו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ, על האמון שנתן בי. אין לי ספק שדרך האחדות והממלכתיות שהוא מוביל, היא הפיתרון הנכון והיחיד למדינת ישראל".


(פינטו מתחייבת במליאת הכנסת)