"12 שנים סיננת": ישראל ביתנו והרוח הציונית מגיבות לסרטון של נתניהו

יו"ר האופוזיציה העלה סרטון בו פרסם את מספרו האישי וקרא לציבור לפנות אליו | במפלגת הרוח הציונית לא פספסו את ההזדמנות והציפו את הוואטסאפ של נתניהו בשאלות קשות | ישראל ביתנו: 12 סיננת את כולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 16:10 כה באב התשפב

"12 שנים סיננת": ישראל ביתנו והרוח הציונית מגיבות לסרטון של נתניהו
שקד והנדל, צילום: עמיאל ירחי

יו"ר האופוזיציה  וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם היום (ב') סרטון בו הוא מספר על העולם החדש שגילה מאז שהתחדש בטלפון חכם: "מאז שהתחדשתי עם טלפון גיליתי עולם חדש, אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים" הוא אומר בסרטון. נתניהו המשיך וסיפר "קיבלתי החלטה דרמטית, חובקת עולם, למה שרק חלק מהאנשים יהיה להם את הטלפון שלי שלכולם יהיה" ופרסם את מספרו האישי יחד עם רפרנס לשיר "מי זאת" של אנה זק.

במפלגת "הרוח הציונית" לא נשארו אדישים ופרסמו סרטון תגובה בו הם "מציפים" את ראש הממשלה לשעבר בהודעות בהן הם שואלים אותו שאלות קשות בנוגע לתפקוד הממשלה בראשותו. "מה עם הריבונות?", "והמשילות בנגב?", "למה לא מטפל במערכת במשפט?!" היו חלק מהשאלות שהופנו ליו"ר האופוזיציה. "בחייאת ביבי" סיכמו בסרטון וקבעו בנחרצות ש"רק הרוח הציונית מחויבת להיות ימין ולעשות ימין".

צפו בסרטון התגובה של הרוח הציונית:

גם במפלגת ישראל ביתנו העלו סרטון תגובה לסרטון של נתניהו. בסרטון שלהם נראים חיילת, אזרחית ותיקה, ובעלת עסק צעירה ועצמאית, כולן מנסות "לתפוס" את ראש הממשלה לשעבר שמגיב בקטע וידאו ערוך "את פשוט לא מעניינת אותנו" וחתמו את הסרטון באמירה: "12 שנים סיננת ולא טיפלת במצוקות שלהם, אף אחד לא מאמין שתדאג להם עכשיו".

"ביבי, לא ככה": כשבני גנץ הסביר לנתניהו איך משתמשים בסמארטפון 

כזכור, רגע אחרי שראש הממשלה לשעבר התחדש בטלפון חדש התפרסם תיעוד של העיתונאי עקיבא נוביק בו נראה שיו"ר האופוזיציה לא ממש יודע כיצד להשתמש במכשיר המתקדם. שר הביטחון בני גנץ לא נותר אדיש לתיעוד המשעשע, והזדרז לפרסם הסבר למי שהיה הבוס שלו לשעבר. בסרטון שהעלה לחשבון הטיקטוק הפעיל שלו, הסביר יו"ר כחול לבן כיצד מדפדפים בטלפון הנייד: "ביבי, לא ככה" אמר והדגים תנועות ידיים רחבות בהגזמה: "ככה". 

@gantzbe מבוא בלימודי אייפון ???? #fyp #פוריו #ביבי #נתניהו #ישראל @Benjamin Netanyahu - נתניהו ♬ צליל מקורי - בני גנץ - Benny Gantz