יחידות מובחרות בצה"ל יצטרפו לחיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן

לאחר ביקורו של השר חילי טרופר, משפחת קליינרמן מעדכנת כי היא התבשרה שיחידות מיוחדות בצה"ל יצטרפו לחיפושים אחרי בנה מוישי: "מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצווה של בננו הצעיר יותר יחד עם מוישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/22 08:34 יט באב התשפב

יחידות מובחרות בצה"ל יצטרפו לחיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן
לוחמי צה"ל בחיפושים. ארכיון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

143 יום להיעלמות הנער מוישי קליינרמן: לאחר ששר התרבות וחבר מפלגת 'המחנה הממלכתי' הגיע לביקור בבית המשפחה, משפחת קליינרמן מעדכנת כי הם לאחר פניית השר טרופר, בני גנץ אישר את הפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון שיחל בימים הקרובים.

מהמשפחה נמסר: "לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן. טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים.אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו מקווים ומייחלים למציאתו בקרוב ולחגוג את בר המצווה של בנינו הצעיר יותר שלמה, שקרוב מאד למוישי, יחד עם מוישי. מחכים לבשורות טובות".

אביו של מוישי על קברו של רבי שמעון בר יוחאי

אביו של מוישי על קברו של רבי שמעון בר יוחאי צילום: David Cohen/Flash90

כזכור, בביקורו אצל המשפחה אמר השר: "אעשה כל מה שאני יכול כדי לסייע לכם. שובר לב לשמוע שיש משפחה שעורכים 19 שבתות צלחת וסכום וכסא ומחכים לילד שלהם שיחזור הביתה והוא לא חוזר. כאבא אני המום וכואב מהפרשה שהיא בגדר תעלומה שחייבים להביא לפתרונה בהקדם. אני איתכם בכל דבר שצריך".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן