אחרי 135 יום: שר בממשלה הגיע לביקור בבית משפחת קליינרמן | צפו

יותר מארבעה חודשים אחרי היעלמותו של הנער החרדי מוישי קליינרמן, לראשונה הגיע שר בממשלה לבקר את הוריו | "אני מתרגשת באופן אישי שטרחתם והגעתם. אני מקווה שמהמקום הזה תפעילו את ההשפעה שלכם על גורמי הביטחון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 15:52 יא באב התשפב

אחרי 135 יום: שר בממשלה הגיע לביקור בבית משפחת קליינרמן | צפו
אביו ואימו של מוישי קליינרמן, צילום: טל מרום

אחרי המכתב ששלחו הוריו של מוישי קליינרמן לשר הביטחון, חבר במפלגת כחול לבן ושר בממשלה הגיע לביקור בבית המשפחה. שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ביקר את משפחת קליינרמן בביתם.

"אעשה כל מה שאני יכול כדי לסייע לכם. שובר לב לשמוע שיש משפחה שעורכים 19 שבתות צלחת וסכום וכסא ומחכים לילד שלהם שיחזור הביתה והוא לא חוזר. כאבא אני המום וכואב מהפרשה שהיא בגדר תעלומה שחייבים להביא לפתרונה בהקדם. אני איתכם בכל דבר שצריך", אמר השר טרופר.

אימו של מוישי מודה לטרופר

גיטי, אימו של מוישי, בירכה את טרופר והודתה לו. "תודה רבה לכבוד השר, שככה בפעם הראשונה מגיע לפה שר מאז שמוישי נעלם. 135 יום. אני מתרגשת באופן אישי שטרחתם והגעתם, ופיניתם מסדר היום למען האזרח הפשוט. אני מקווה שמהמקום הזה תפעילו את ההשפעה שלכם על גורמי הביטחון וזה יעזור לנו להביא את מוישי הביתה".

נזכיר כי בשבוע שעבר פנתה המשפחה פומבית לבני גנץ לאחר שלא זכתה לתגובה ממנו. "היום, 131 יום, להיעלמותו של בנינו היקר מוישי קליינרמן ועדיין אנו מחכים להתפתחות ממשית שתוביל לחזרתו הביתה. אנחנו, הוריו של ילד בן 16, אזרח ישראלי המתגורר בישוב שהוא תחת אחריותו של שר הביטחון - עדיין ממתינים לתגובתו של מר גנץ לבקשת הסיוע של הכוחות והגורמים בצבא המתמחים באיתור נעדרים באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו", כתבו.

במשפה חתמו: "לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע המזעזע שאנו עוברים עד כדי כך שכבוד השר לא מוצא לנכון להגיב, ולו בשורה אחת למכתב שהופנה אליו בדיוק לפני חודש. לא ננוח ולא נשקוט עד השבתו של בנינו הביתה".