סמוטריץ' לפני ההכרזה של בן גביר: "איתמר ידידי מדובר בשגיאה קשה"

יו"ר הציונות הדתית פנה ליו"ר עוצמה יהודית: "ניהלנו יחד מאבק להפלת הממשלה שנשענה על האחים המוסלמים בהצלחה אדירה, בוא נדון כדי למקסם את קולות המחנה הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 19:43 יח באב התשפב

סמוטריץ' לפני ההכרזה של בן גביר: "איתמר ידידי מדובר בשגיאה קשה"
צילום: פלאש 90

בעקבות הפיצוץ במשא ומתן בין בצלאל סמוטריץ' לבין איתמר בן גביר על הסכמה על ריצה משותפת, יו"ר עוצמה יהודית ייכנס הערב (ה') מסיבת עיתונאים בכפר המכביה בה הוא צפוי להכריז על ריצה עצמאית של מפלגתו בבחירות הקרובות. יו"ר הציונות הדתית, שנמצא בימים אלו בחופשה בצפון, מיהר לשלוח מסר לבן גביר.

"בעיצומה של חופשה משפחתית בצפון אני מתבשר בצער מכלי התקשורת על כוונתו של חברי איתמר להכריז הערב על התפלגות מהציונות הדתית ועל פיצול וריצה עצמאית" אמר הערב יו"ר הציונות הדתית ליו"ר עוצמה יהודית.


 
"איתמר ידידי, מדובר בשגיאה קשה. המחנה הלאומי לא יכול להרשות לעצמו פיצולים ופילוגים וסיכון בזריקת קולות לפח כפי שקרה לצערנו לא פעם ולא פעמיים. אתה יודע, איתמר, רצנו יחד בבחירות האחרונות והבאנו הצלחה אדירה. שילבנו כוחות יחד, סיעת אחת ומאוחדת בציונות הדתית".

בימים טובים יותר. צילום: ללא

סמוטריץ' לבן גביר: יש לנו עוד חודש עד סגירת הרשימות, בוא חזרה לחדר המשא ומתן

סמוטריץ' הוסיף ואמר כי "בשנה האחרונה ניהלנו מאבק יוצא מן הכלל להפלת הממשלה הרעה והמסוכנת הזו שנשענה על תומכי הטרור של האחים המוסלמים. יש לנו עוד חודש עד סגירת הרשימות, בוא חזרה לחדר המשא ומתן, נדבר על הכל, נדון בהכל נגיע להסכמות על איך הכי נכון לרוץ ביחד כדי למקסם את הכוח ולהביא לניצחונו של המחנה הלאומי".

על פי סקר מנדטים שנערך על ידי מנו גבע ומכון מדגם והוצג אתמול (א') בחדשות 12, במענה לשאלה אילו מפלגת הציונות הדתית ועוצמה יהודית היו רצות בנפרד, למי היית מצביע, נראה כי בן גביר בהחלט מגיע להישג מרשים. מהתוצאות עולה כי עוצמה יהודית מגיעה לשמונה מנדטים ואילו הציונות הדתית הרחק מאחוריה עם חמישה מנדטים בלבד.