"לא היתה סתם מסיבת יומלדת רגילה": נרקיס חוגגת 41 ומפרגנת לצוות הנשים שלה

הזמרת האהובה חגגה 41 ולא הצליחה לעצור את ההתרגשות, בפוסט שכתבה באינסטגרם תיארה נרקיס את שעבר עליה מרגע חגיגת היומולדת המושקעת שהצוות שלה ארגן לה "לא היתה סתם מסיבת יומולדת רגילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 19:21 יב באב התשפב

"לא היתה סתם מסיבת יומלדת רגילה": נרקיס חוגגת 41 ומפרגנת לצוות הנשים שלה
נרקיס, צילום: תום עמוס

יום הולדתה ה41 של נרקיס חל יום לפני תשעה באב, אך רק אתמול מצאה הזמרת האהובה זמן לחגוג את המאורע במסיבה מושקעת בה השתתפו חברים ומשפחה. בפוסט שהעלתה היום (ג') לאינסטרגם הודתה הזמרת המצליחה לצוות שלה, המורכב ברובו מנשים, ועל הדרך הספיקה לערוך חשבון נפש, "לראות את הטוב שעוטף אותה" ולהודות ל"קב"ה שרוקם לי הפתעות ענקיות".   

"אני מרגישה שהחגיגה המטורפת אתמול לא היתה סתם מסיבת יומלדת רגילה"

"יומלדת 41. אני מרגישה שהחגיגה המטורפת אתמול לא היתה סתם מסיבת יומלדת רגילה, זה היה רגע בשבילי לעצור ולהסכים לראות את הטוב שעוטף אותי ולהפסיק להאמין לקול הזה בתוכי שרוצה רק עוד ועוד ומפחד לאבד שליטה ומפחד לסמוך על אחרים ובאמת שהסכמתי לשחרר וצוות הנשים המוכשר שעובד איתי פשוט הרימו הפקה מטורפת ולימדו אותי שיעור בלשחרר ופשוט לסמוך.

"תודה לקב״ה שצוחק על כל המרמורים שלי ורוקם לי הפתעות ענקיות"

"יש לי כל כך הרבה על מה להודות, על חברים וחברות טובים על צוות שעובד איתי מהנשמה על משפחה ועוד כל כך הרבה טוב ברוך השם. תודה לקב״ה שצוחק על כל המרמורים שלי ורוקם לי הפתעות ענקיות (מבטיחה להוריד מינון במרמור)" 

בהמשך הפוסט הודתה נרקיס לצוות שלה שמורכב רובו מנשים שעובד איתה כבר תקופה ארוכה. הזמרת הודתה למנטורית וחברת הנפש שלה, יוכבד סלר וכינתה אותה "הטוב הגמור", למפיקה ולמנהלת השיווק שלה שהן "דוגמא לנשים עוצמתיות ורגישות" ולעוד רבות וטובות, ומצאה מקום להודות גם לבנות שהציגו את החולצות החדשות שהשיקה, שחלק מהרווחים ממכירתן מופרשים לאיגוד לנפגעי ונפגעות לתקיפות מיניות.

נרקיס

נרקיס צילום: צילום: טל עבודי

חולמת לשיר בבית המקדש

כזכור, רק לפני כמה ימים כתבה נרקיס על יום הולדתה העברי, שחל יום לפני תשעה באב, והביעה חלום לשיר בבית המקדש: "אחרי הכאב והקושי אני מאמינה גדולה בניסים, אני מאמינה שייבנה בית מקדש חדש ואני מדמיינת אותי שרה שם (סומכת על המשיח שיסדר את כל העניינים הטכניים). אני מאמינה שאין גיל לחלומות ובאמת שהכל נמצא כבר אצלכם ורק אתם תחליטו מתי העולם צריך לשמוע עליכם ולהכיר אתכם באמת...".