נרקיס פורחת: השיר החשוף של הזמרת הדתייה זכה בפרס יוקרתי

הזמרת המפורסמת זכתה בתואר מיוחד ומרגש, עם ההכרזה על פרס שיר השנה בטקס פרסי אקו"ם. בזמן קצר הספיקה נרקיס גם לבנות את עצמה כסינגר-סונגרייטרית, וגם, להפוך לזמרת מובילה במוזיקה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 13:34 ו באב התשפב

נרקיס פורחת: השיר החשוף של הזמרת הדתייה זכה בפרס יוקרתי
נרקיס, צילום: תום עמוס

ועדת פרסי אקו"ם לשנת 2021/22 הכריזה היום (ד') כי הזמרת נרקיס זכתה בפרס שיר השנה לביצוע של "הולכת איתך" על שם משה וילנסקי. בנימוקי הפרס כתבה הועדה: 'הולכת איתך' הוא שיר סוחף ולהיטי שזכה להצלחה ענקית וחשף את נרקיס לקהלים שטרם הכירו אותה עד אותה נקודה".

"בזמן קצר הספיקה נרקיס להפוך לזמרת מובילה במוזיקה הישראלית

"נרקיס פרצה לתודעה לפני כ-5 שנים, עם אלבום בכורה שירתה עוצמתית ומהפנטת לצד פגיעות ושבריריות, בזמן קצר הספיקה נרקיס גם לבנות את עצמה כסינגר-סונגרייטרית, וגם, להפוך לזמרת מובילה במוזיקה הישראלית". 

בראיון חגיגי ב"לאשה" שיתפה נרקיס בעבר כי היא עוברת תהליך לשימור פוריות. הזמרת המפורסמת, גרושה בת 41 ואמא לשניים, ידועה בתשובותיה הכנות. "היו נשים ששאלו אותי איך עוברים את התהליך, לאן הן צריכות ללכת", היא סיפרה והוסיפה כי עצם התהליך הפתיע אותה בגלל החשש שלידה נוספת תתנגש עם הקריירה המוסיקלית המצליחה שלה. "עכשיו כשהמוזיקה קורית בלי מאמץ, הרצון בצבץ. זה משהו של חצי השנה האחרונה", אומרת הזמרת וחושפת כי במידה ולא תמצא בן זוג, היא לא שוללת את האפשרות להביא ילד לבד.