תחת אש כבדה בלב הקסבה: כך חוסל איברהים נאבולסי | צפו בתיעוד

צילומים ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ חושפים את פעילות כוחות הביטחון הלילה בה חוסל פעיל הטרור איברהים נאבולסי וכן פעיל טרור נוסף | בסרטון ניתן לראות את רגעיו האחרונים של זילי הכלב המבצעי של הימ"מ

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 18:29 יב באב התשפב

תחת אש כבדה בלב הקסבה: כך חוסל איברהים נאבולסי | צפו בתיעוד
כוח ימ"מ, צילום: דוברות המשטרה

פעיל הטרור אברהים נאבולסי ופעיל טרור נוסף נהרגו הבוקר (ג') במהלך פעילות התקפית של לוחמי הימ"מ והשב"כ, בשיתוף כוחות צה"ל בקסבה בעיר שכם. במשך מספר שעות, תחת אש כבדה פעלו כוחות הביטחון בניסיון להגיע אל השניים שהסתתרו בבית בלב בעיר הצפופה.

בתיעוד נדיר ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ ניתן לראות את פעילות כוחות הביטחון באור יום. בתחילת הסרטון ניתן לראות את רגעיו האחרונים של זילי, הכלב הגיבור של הימ"מ שנהרג במהלך חילופי האש עם המחבלים ובמשך 9 שנות שירות בימ"מ היה שותף לעשרות פעילויות נגד פעילי טרור.

צפו בתיעוד ממצלמת הקסדה:

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן סיפר על המבצע: "במשך שעות ארוכות, החל מערב יום שני פעלו לוחמי הימ"מ נגד המבוקש פעיל הטרור שביצע שורה ארוכה של פיגועים, הבוקר הם נכנסו באומץ לב, מקצועיות ונחישות ללב הקסבה של העיר שכם. המידע של השב"כ היה ממוקד והכוח הכין תוכנית שיצרה לחץ מסיבי על המבנה תוך ניתוח מעמיק של נתיבי המילוט של המחבלים".

לוחמי ימ"מ

לוחמי ימ"מ צילום: דוברות המשטרה

מפקד מג"ב הביע צער על מותו של הכלב זילי והוסיף: "תוך חילופי אש כבדים פעלו לוחמי הימ"מ בתושיה רבה והצליחו במשימה. לצערנו איבדנו את זילי, חברו הטוב של האדם שהיה גם לוחם אמיץ. כוחות משמר הגבול, שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול בכל נקודה ביהודה ושומרון נגד פעילי טרור לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל".