גזר דין ליעקב ליצמן: מאסר על תנאי וקנס של 3,000 שקלים

שר הבריאות לשעבר הורשע במרמה והפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר וקיבל קנס בגובה 3,000 שקלים ועונש מאסר על תנאי של שמונה חודשים: "אין המדובר בעשייה מושחתת ואינטנסיבית לאורך שנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 17:12 יא באב התשפב

גזר דין ליעקב ליצמן: מאסר על תנאי וקנס של 3,000 שקלים
ליצמן בבית המשפט. היום, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גזר דין לשר הבריאות לשעבר: יעקב ליצמן הורשע היום (ב') במרמה והפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר. למעשה, בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שנחתם בחודש שעבר. ליצמן ישלם קנס בגובה 3,000 שקלים וכעונש מאסר על תנאי של שמונה חודשים.

לפי השופט, מעשיו של ליצמן "לא גרמו לנזק קונקרטי" וכי "אין המדובר בעשייה מושחתת ואינטנסיבית לאורך שנים". כזכור, על פי ההסדר, שר הבריאות לשעבר הודה בהפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר ופרשת המעדניה תימחק מכתב האישום, והוא התפטר מהכנסת.

"אחרי 23 שנים, הגשתי את התפטרותי מהכנסת. זכיתי לטפל ב615,000 פניות ציבור", אמר ליצמן בנאום הפרידה, "פניות הציבור זה היסוד של שליח הציבור בכנסת. חשבתי שאזכה להצביע על חוק לפיזור הכנסת אבל לצערי זה לא הלך. הכנסת היום היא לא מה שצריך להיות, כולכם מודים בזה. אני נשאר בפוליטיקה ובמה שצריך לעזור".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן