שר האוצר מודיע: נפצה את מי שנפגע בעקבות מבצע עלות השחר

עלות השחר, היום שאחרי | אביגדור ליברמן סייר בשדרות יחד עם חברו למפלגה עודד פורר וחבר כנסת מיש עתיד יואל רזבוזוב והודיע: "תושבים שנעדרו מעבודתם בימים האחרונים, יקבלו פיצוי מהיום הראשון, ולא רק אלו שנמצאים במרחק של 7 קילומטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/22 16:08 יא באב התשפב

שר האוצר מודיע: נפצה את מי שנפגע בעקבות מבצע עלות השחר
ליברמן בהצהרה, צילום: ללא

עלות השחר, היום שאחרי: שר האוצר קיים היום (ב') פגישה עם ראשי רשויות בדרום והודיע כי כל מי שנפגע כלכלית בשל מבצע "עלות השחר" ברדיוס של 40 קילומטר מרצועת עזה, יזכה לפיצוי מהמדינה. הוא הודיע על כך במהלך פגישה בדרום עם השרים עודד פורר ויואל רזבוזוב, יחד עם ראשי הרשויות שדרות, אשקלון וראשי מועצות יישובי עוטף עזה; אך טרם הודיע על גובה הפיצוי שיוענק.

"תושבים שנעדרו מעבודתם בימים האחרונים, יקבלו פיצוי מהיום הראשון, ולא רק אלו שנמצאים במרחק של 7 קילומטר אלא החלטנו שזה יהיה במרחק של 40 קילומטר. כל אלה שלא הצליחו להגיע למקום העבודה יקבלו פיצוי מלא", אמר אביגדור ליברמן.

"ההתנהלות של מדינת ישראל בימים האחרונים מהווה דוגמה לאיך צריך לנהל מבצע. גם היוזמה הייתה שלנו וגם שיתוף הפעולה הפורה עם הרשויות המקומיות, איפשרו לנו להגיע לאותם הישגים", הוסיף. הוא סיים: "רשות המיסים פועלת באופן נמרץ. פתחנו מוקד מיוחד שעובד באשקלון וכל הנציגים של מס רכוש כבר ביקרו בכל המבנים שנפגעו".