אחרי שטען כי לנתניהו יש בעיות נפשיות: יושב ראש ועדת חוץ וביטחון מתנצל

רם בן ברק מתנצל על אמירתו כי ליושב ראש האופוזיציה יש בעיות נפשיות: "ההתבטאות שלי אינה במקומה ועל כך אני מתנצל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/22 15:16 י באב התשפב

אחרי שטען כי לנתניהו יש בעיות נפשיות: יושב ראש ועדת חוץ וביטחון מתנצל
לפיד עם נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

אחרי האמירה המקוממת, רם בן ברק מתנצל. "ההתבטאות שלי כי אי התייצבותו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לפגישות עדכון עם ראש ההמשלה יאיר לפיד כמתחייב, נובעת מבעיות אישיות, אינה במקומה ועל כך אני מתנצל", כתב בטוויטר.

כזכור, בצל המבצע ופגישתם של לפיד ונתניהו אמר בן ברק בראיון לרדיו "קול רגע": "מאוד שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו". הוא המשיך: "זה מאוד הרגיע אותי. זה האיש, שלא נותן גיבוי לשרים שלו, לא נותן קרדיט לאף אחד. הכול אני ואני ואני. קשה לו במצבים האלה, ואנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות וזה בסדר. לומדים לחיות כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר".

האזינו לאמירה המקוממת:

כזכור, מוקדם יותר היום (א') נפגשו לפיד ונתניהו לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל.

נתניהו מסר לכלי התקשורת בתום הפגישה: "אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים. קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל".