פגישה נדירה בין נתניהו ללפיד: "אני נותן גיבוי מלא לממשלה"

מאז הוקמה ממשלת בנט-לפיד, סירב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו להיפגש לשיחת העדון המסורתית בין ראש האופוזיציה לראש הממשלה, בעקבות המבצע הבוקר התקיימה פגישה ראשונה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/08/22 11:08 י באב התשפב

פגישה נדירה בין נתניהו ללפיד: "אני נותן גיבוי מלא לממשלה"
לפיד עם נתניהו, צילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לא הגיע לפגישת עדכון עם ראשי הממשלה בנט ולפיד, בסוף השבוע בעקבות מבצע עלות השחר נאות נתניהו להיפגש עם ראש הממשלה יאיר לפיד, אחרי שנה שלא התקיימה פגישת עדכון. 

בהתאם לתוכניות, ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש לפני זמן קצר לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל.

נתניהו מסר לכלי התקשורת בתום הפגישה עם לפיד: "אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים. 

קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן