האזינו רם בן ברק נגד נתניהו: "מבינים שיש לו בעיות נפשיות"

יושב ראש ועדת חוץ וביטחון ממפלגת יש עתיד התבטא בחריפות נגד נתניהו לאחר פגישתו עם לפיד: "שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו. זה מאוד הרגיע אותי"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 07/08/22 14:47 י באב התשפב

רם בן ברק נגד נתניהו: "מבינים שיש לו בעיות נפשיות"
רם בן ברק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בצל המבצע ופגישתם של לפיד ונתניהו, יושב ראש ועדת חוץ וביטחון בהתבטאות מקוממת. בראיון לרדיו "קול רגע", אמר רם בן ברק: "מאוד שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו". את הדברים אמר בראיון עם חיים הכט.

הוא המשיך: "זה מאוד הרגיע אותי. זה האיש, שלא נותן גיבוי לשרים שלו, לא נותן קרדיט לאף אחד. הכול אני ואני ואני. קשה לו במצבים האלה, ואנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות וזה בסדר. לומדים לחיות כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר".

האזינו:

כזכור, מוקדם יותר היום (א') נפגשו לפיד ונתניהו לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל.

נתניהו מסר לכלי התקשורת בתום הפגישה: "אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים. קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל".

לפיד עם נתניהו

לפיד עם נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ