ציטוט של הרב קוק ואהבת ישראל: הרוח הציונית מסמנת את קהל היעד

המפלגה החדשה פתחה בקמפיין בחירות שמטרתו להגיע לממשלת אחדות רחבה שלא פוסלת אף מפלגה יהודית וציונית | במרכז הקמפיין: קריצה לציבור הסרוג וציטוטים של הרב קוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 17:49 ו באב התשפב

ציטוט של הרב קוק ואהבת ישראל: הרוח הציונית מסמנת את קהל היעד
שקד והנדל, צילום: אריאל זנדברג

שבוע לאחר הקמתה, 'הרוח הציונית' מפרסמת את סיסמת הבחירות שלה: "זמן לאהבת ישראל". הנדל ושקד, שסיכמו כי מטרתם להגיע לממשלת אחדות רחבה עם נתניהו ועם מפלגות ציוניות, פתחו את קמפיין הבחירות שלהם עם הרב אברהם יצחק הכהן קוק, מי שנחשב כאחד מאבות הציונות הדתית.

"האהבה הגדולה שאנו אוהבים את אומתנו לא תסמא את עיננו מלראות את כל מומיה"

הרוח הציונית פרסמו את משפטו המפורסם של הרב קוק מספרו 'אורות', העוסק באהבת ישראל למרות כל הביקורות שיש לנו על אחרים. "האהבה הגדולה שאנו אוהבים את אומתנו לא תסמא את עיננו מלראות את כל מומיה. אך גם אחרי הביקורת היותר חופשית נקייה היא מכל מום, כולך יפה רעייתי ומום אין בך", כתב הרב קוק בספרו.

צילום: הרוח הציונית

שקד: רק ממשלת אחדות שהרוח הציונית תנשב בה, תיישב את כל חלקי ארצנו בלי להתנצל

בנאום הקמת מפלגת 'הרוח הציונית' שנאה בשבוע שעבר,שרת הפנים דיברה על הממשלה העתידית בה היא מתכוונת לקחת חלק אם תיבחר. "ביחד נוביל להקמת ממשלת אחדות ציונית שתוכל למשול ולטפל בחיים עצמם של אזרחי ישראל. את משבר הדיור ויוקר המחיה לא מעניין כן ביבי ולא ביבי. רק ממשלה לאומית יציבה תוכל לקדם את השוק החופשי בישראל ולקדם את שגשוגם של החיים במדינה. רק ממשלת אחדות שהרוח הציונית תנשב בה, תיישב את כל חלקי ארצנו בלי להתנצל. אמשיך לפעול להשבת כוחם של נבחרי הציבור אל מול המשפטיזציה שנכנסה לוואקום השלטוני בישראל", אמרה שקד.

"כל קבוצה נלחמת מלחמת חורמה בשם פסילת הצד השני"

שקד הוסיפה כי היא נמנעת מלפסול את אחת המפלגות משמאל או מימין. "כל קבוצה נלחמת מלחמת חורמה בשם פסילת הצד השני. ניצחון של מחנה אחד הוא אֵבל וחורבן הבית למחנה השני. הבחירות הקרובות הן צומת דרכים קריטי למדינת ישראל כל אחד מהגושים שואף להקים ממשלה צרה שתישען על הגורמים הקיצוניים".