איילת שקד: "הגיע זמן אחדות, אנחנו נכפה אותה"

לאחר ההתחייבות באולפן כיפה שלא תשען על רע"מ, שרת הפנים ויושבת ראש הרוח הציונית במסר לראשי המפלגות: "אחרי שנה כל כך קשה של קיטוב ושנאה צריך לנסות להושיב לפחות את הרוב הציוני ביחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 07:51 ה באב התשפב

איילת שקד: "הגיע זמן אחדות, אנחנו נכפה אותה"
שקד, צילום: Sraya Diamant/Flash90

המערכת הפוליטית מתחממת, ולאחר שהשרה שקד התחייבה כי לא תישען על מפלגת רע"מ - היא יוצאת במסר ברור לראשי המפלגות ולבוחרים. בגלי צה"ל אמרה שרת הפנים: "הגיע זמן אחדות ואנחנו נכפה אותה. אחרי שנה כל כך קשה של קיטוב ושנאה צריך לנסות להושיב לפחות את הרוב הציוני ביחד. בממשלה צרה תמיד חצי מהעם ירגיש שגנבו לו את המדינה".

כזכור, בתחילת השבוע התארחה איילת שקד באולפן כיפה והתחייבה מול המצלמות כי לא תקים מפלגה שנשענת על רע"מ. "לא, לא, אני עומדת בראש הרשימה, אנחנו לא נקים ממשלה שנשענת על רע"מ ולא נשב בקואליציה שנשענת על המשותפת", אמרה.

טוב עשה בני גנץ

בראיון בגל"צ התייחסה שקד גם להחלטתו של גנץ לבחון מחדש את המשך הקצאת משרתות ומשרתי החובה בשירות בתי הסוהר. "עשו על זה חקירה וכנראה שהחקירה לא הייתה מספיק רצינית וטובה. טוב ששר הביטחון בני גנץ עשה את הצעד הזה, צעד שאולי היה צריך להגיע כבר מזמן. טוב עשה שהוציא את החיילות ממגע עם האסירים הביטחוניים, וטוב שזה קרה עכשיו".

צפו בהתחייבות של שקד: