עושה אקזיט: הכתב האהוב שעוזב את חדשות 12 ועובר להייטק

כתב הספורט והטכנולוגיה של ערוץ 12 עוזב את חברת החדשות ויעבור לתפקיד בגוגל | מצטרף לגל של כתבים שעזבו את חברת החדשות לטובת ההייטק ביניהם: שיבל כרמי מנסור ועומרי ברק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 11:31 ו באב התשפב

עושה אקזיט: הכתב האהוב שעוזב את חדשות 12 ועובר להייטק
צילום: Isaac Harari/Flash90

בן מיטלמן, כתב הספורט והטכנולוגיה של חדשות 12 יעזוב את תפקידו לאחר 14 שנה ויצטרף לענקית הטכנולוגיה גוגל לתפקיד Communications & Public Affairs Manager, כך מדווח היום ערן סוויסה, כתב הבידור של ישראל היום.

עזיבתו של מיטלמן מצטרפת לשורה של כתבים מחברת החדשות שעזבו קריירות מבטיחות בתחום התקשורת ועברו לענף ההייטק. לפני כשנתיים עזב המגיש שיבל כרמי מנסור את חברת החדשות לטובת משרה בחברת NetApp ולעמרי ברק שעבר לאורקם וכן לליה ספילקין שעזבה רק לפני כחודשיים.

נשלח לסקר שלושה מונדיאלים ושלוש אולימפיאדות

מיטלמן נולד וגדל בפתח תקווה. בצעירותו כתב במקומונים בפתח תקווה בעיקר על כדורגל ישראלי והוא ידוע באהדתו לקבוצת הכדורגל הפועל פתח תקווה. שירת בגלי צה"ל ככתב תרבות, כמגיש תוכניות וכחבר מערכת בתוכנית "בילוי נעים" עם מולי שפירא. עם סיום שירותו הצטרף לערוץ הספורט ככתב וכשדר קווים.

משמש ככתב הספורט של חדשות ערוץ 2 מאז 2008. משמש לפרקים כמגיש ב "שלוש" וב"מהדורה ראשונה", וככתב ופרשן טכנולוגיה וספורט. ב-2010 נשלח לסקר את מונדיאל 2010 בדרום אפריקה מטעם חברת החדשות ולאחר מכן סיקר גם את האולימפיאדות בלונדון, ריו דה ז'ניירו וטוקיו וכן למונדיאלים בברזיל וברוסיה. נשוי לשירה הכט ואב לשלושה בנים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן