הדוגמנית שהתרגשה מקבר יוסף: "היינו כאן לפני כולם"

הדוגמנית ואושיית הרשת ביקרה ברחבי השומרון והתרגשה במיוחד מהביקור במצפה יוסף: "חלקת הקבר הזו היא אחת מפיסות ההיסטוריה היחידות שמוזכרות בתנ"ך כחלקות שנרכשו בכסף מלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 09:55 ה באב התשפב

הדוגמנית שהתרגשה מקבר יוסף: "היינו כאן לפני כולם"
נטלי דדון, צילום: כיפה

בתקופה האחרונה נטלי דדון מרבה להתבטא בנושאים פוליטיים, ובין היתר התבטאה בחודש שעבר נגד תנועת 'שלום עכשיו' שתלו את דגלי ישראל ופלשתין לכבוד ביקורו של ביידן. בשבוע שעבר סיירה הדוגמנית ברחבי השומרון ובעמוד האינסטגרם שלה שיתפה על הסיור המרגש.

חלקת המדינה הזו מחוברת לנימי הנפש היהודית

אושיית הרשת הזכירה לקהל עוקביה את הקשר ההיסטורי לשומרון. "בסיור המדהים שלי בשומרון בשבוע שעבר, ראיתי איך חלקת המדינה הזו מחוברת לנימי הנפש היהודית בפיסות היסטוריות שלא משאירות הרבה מקום לספק שאכן היינו כאן לפני כולם והארץ הזו הובטחה לנו", שיתפה דדון.

קרני שומרון, אילוסטרציה

קרני שומרון, אילוסטרציה צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

"חלקת הקבר הזו היא אחת מפיסות ההיסטוריה היחידות שמוזכרות בתנ"ך כחלקות שנרכשו בכסף מלא, יעקב רכש אותה כשחזר לארץ, שם קברו את יוסף על פי בקשתו: 'ויקח משה את עצמות יוסף, עמו: כי השבע השביע את בני-ישראל לאמר: פקד יפקד אלהים אתכם, והעליתם את עצמתי מזה אתכם'", אמרה הדוגמנית.

סמל המורשת שלנו שאסור לנו לשכוח

בסיום דבריה, כתבה אושיית הרשת על האכזבה שלה שהיא אינה יכולה לבקר בקבר יוסף בצורה חופשית. "הקרבה הזו למקומות ההיסטוריים, אלו שנוגעים ליהדות, שנוגעים לנו, מרגשת אותי באופן שלא ניתן להעביר במילים, לצד ההתרגשות טמון לו עצב שאין ביכולתי לבקר בו באופן המגיע לנו", כתבה דדון.

צילום: מועצה אזורית שומרון

במסגרת הסיור שלה עם יוסי דגן, נטלי דדון התרגשה לראות את קבר יוסף והצהירה: "לצערי נורא קשה להתקרב למקום שהוא כל כך קרוב לליבי, וללב כל יהודי, סמל המורשת שלנו שאסור לנו לשכוח, ששוב ושוב מחבלים ופוגעים במקום הקדוש הזה, וצריך להחזיר את השליטה שלנו במקום, זה משהו שצריך להיות חשוב לכל יהודי, מחובתנו להגן על המקום הקדוש הזה".