רוני אלשיך פותח הכל נגד המחלקה לחקירות שוטרים: "הם היו חסרי אונים"

לאחר פרסום של טענותיו הקשות של משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר, רוני אלשיך מגיב ואומר: "משה סעדה הולך לפוליטיקה וזו ההזדמנות שהציבור יידע במי מדובר" | על הטענות נגדו: "כל הפניות של משטרת ישראל כלפי מח"ש לא טופלו, זה בער בי"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/08/22 07:43 ד באב התשפב

רוני אלשיך פותח הכל נגד המחלקה לחקירות שוטרים: "הם היו חסרי אונים"
רוני אלשיך. ארכיון , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

קרב הגרסאות של רוני אלשיך ומשה סעדה: בשבוע האחרון החליט משה סעדה, סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים שלעבר, כי הוא יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד שי ניצן, רוני אלשיך וגורמים נוספים שלדבריו התנהלו בנורמות עברייניות. אמש (א') התראיין אלשיך לישראל היום וקרא לסעדה שקרן, והיום (ב') נחשף הריאיון המלא שלו.

אלשיך מזהיר

על התזמון בו מגיעים דברי התשובה שלו אומר אלשיך: "משה סעדה הולך לפוליטיקה - וזו ההזדמנות שהציבור יידע במי מדובר ולא יגיד 'לא ידענו'. חשוב שהציבור יעמיק את ההיכרות איתו ועם תפיסת עולמו, שהם בעיניי רמה מוסרית מאוד מעוותת". כאשר אלשיך עצמו נשאל האם קיבל הצעות להצטרף לפוליטיקה, הוא לא מכחיש. "היו הרבה הצעות כרגע החלטתי שאני לא שוקל את זה ולכן זה לא רלוונטי".

כזכור, אלשיך הואשם על ידי סעדה במספר האשמות חמורות, והמפכ"ל לשעבר לא נותר חייב ובריאיון פותח נגד המחלקה לחקירות שוטרים: "בסופו של דבר כל הפניות של משטרת ישראל כלפי מח"ש לא טופלו. מח"ש היא השוטר של המשטרה, אבל מי השוטר של השוטר הזה? למי מפנים תלונות? לכל מחבל יש כתובת לתלונות ורק לשוטרים אין. העברתי להם וידאו עם מעשים מאוד חמורים של חוקר שלהם ולא נעשה דבר".

לקחתי להם את הפרנסה

אלשיך הוסיף: "ייצרתי נורמות במשטרה ולמח"ש פחות תיקים. פתאום אין הטרדות מיניות של בכירים, זה הוציא אותם מדעתם, הם היו חסרי אונים שארגון הפשיעה לא מייצר בשבילם פרנסה. זה בער בי".

כזכור, סעדה טען כי אלשיך אמר לראש מח"ש דאז כי הוא "מומחה לפירוק ארגונים עוינים", ועל הציטוט הזה משיב המפכ"ל לשעבר: "ממש לא, לא אמרתי את זה בשום פנים ואופן. זה הזוי. משפט שלא יצא מפי. סעדה בכלל לא שמע את השיחה, הוא היה במרפסת".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן