בחירות 2022

גדעון סער על התפטרות רעייתו מכאן 11: "הם איבדו יהלום"

שר המשפטים גדעון סער מגיב להתפטרותה של רעייתו גאולה אבן סער מוקדם יותר הבוקר ואמר "אין עוד אחת כמוך. לא בחוכמה ולא במקצועיות. לא בתורת הראיון ולא בהגשה, בתאגיד אחלו לאבן סער הצלחה בכל אשר תלך

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 11:37 ג באב התשפב

גדעון סער על התפטרות רעייתו מכאן 11: "הם איבדו יהלום"
גדעון וגאולה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

עזיבה דרמטית בתאגיד כאן 11: על רקע ההתמודדות של בעלה - שר המשפטים גדעון סער בבחירות הקרובות, המגישה הוותיקה הודיעה כי היא מתפטרת מהתאגיד "הבוקר הודעתי לתאגיד השידור הציבורי על התפטרותי", צייצה המגישה הוותיקה של התאגיד, והוסיפה "תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו. שבוע טוב עם התחלות חדשות". 

גדעון סער: "הם איבדו יהלום. ואת, תמיד, תמשיכי לזהור למרחקים"

בן זוגה של אבן סער, שר המשפטים הגיב להתפטרותה של רעייתו ואמר גאולה אהובתי. אין עוד אחת (וגם לא אחד) כמוך. לא בחוכמה ולא במקצועיות. לא בתורת הראיון ולא בהגשה. לא בנקיון הדעת ולא בשיקול הדעת. לא ברהיטות ולא בשלמות השימוש השפה. לא ביושר ולא ביושרה. לא ברגישות ולא באנושיות. גם לא ביופי. הם איבדו יהלום. ואת, תמיד, תמשיכי לזהור למרחקים.

גדעון סער

גדעון סער צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מתאגיד השידור הציבורי גם הגיבו על התפטרותה של אבן סער ומסרו בתגובה: "קיבלנו הבוקר בצער את התפטרותה של גאולה אבן-סער, מהמגישות הבכירות, המקצועיות והטובות ביותר בתקשורת הישראלית. הישגיה בשידור הציבורי, איכויות ההגשה וכישוריה כמראיינת אפיינו אותה לאורך כל דרכה כאן, וברשות השידור. תרומתה לתאגיד השידור מאז הקמתו היתה רבה, ייחודית ומשמעותית  והיא היוותה חלק בלתי נפרד ממשפחת כאן. מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך, בכל אשר תבחר".