משה סעדה ראש בראש עם שי ניצן: "הפרקליטות לא מכבדת את השבת"

שי ניצן הגיע לאולפן שישי והגיב לטענותיו של משה סעדה השבוע, בזמן שסעדה כאדם דתי לא יכול להשיב לטענות: "לכל שבת יש מוצאי שבת. בימים הקרובים אחשוף שקר אחר שקר מתגובתם"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/07/22 22:46 ב באב התשפב

משה סעדה ראש בראש עם שי ניצן: "הפרקליטות לא מכבדת את השבת"
משה סעדה, צילום: יוסי זליגר

אחרי שבוע סוער שעבר על שי ניצן, בעקבות שידור הראיון עם סגן מח"ש לשעבר, משה סעדה הוא החליט להגיב על דבריו בראיון לאולפן שישי ממש בכניסת השבת, שסעדה לא יכול להגיב לו בשל היותו אדם דתי.

בראיון אמר שי ניצן כי ההתנהלות של סעדה הייתה בעייתית, כי הוא פוטר ולא פרש. ניצן המשיך ואמר כי: "כל מה שהוא אומר זה אישי ופוליטי, אם היית יודעת כמה זה קשה לפטר אדם בשירות המדינה. שבועיים לפני שסיימתי את תפקידי סיפרו לי שהוא מסתובב במח"ש ועושה תעמולה להצביע לליכוד, משמיץ את פרקליט המדינה. קראתי לו והוא הודה בהכל".

סעדה לא נשאר חייב ופירסם תגובה בחשבון הטוויטר שלו: "שבוע טוב. בתחילת השבוע שודר הריאיון איתי ורק בשישי, בשעת בין השמשות, עם כניסת השבת, בחרה הפרקליטות להגיב. שי ניצן התראיין בליל שבת. כמה עצוב שבפרקליטות המדינה לא מכבדים את השבת ומבקשים לנצל את היותי אדם דתי כדי למנוע ממני תגובה מיידית".

עוד המשיך וכתב כי: "אבל לכל שבת יש מוצאי שבת. בימים הקרובים אחשוף שקר אחר שקר מתגובתם הכתובה ומהריאיונות של מר ניצן ואפריך אותם אחד אחד. אעלה את כל המסמכים שברשותי ואציג ראיות. יהיה מעניין... מבטיח באופן חד ערכי כדרכי".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן