סמוטריץ': "סימנו את נתניהו כמטרה. נפעל לניקוי האורוות, זו התחייבות"

יושב ראש הציונות הדתית מגיב לראיון של עמית סגל עם משה סעדה, בכיר לשעבר במחלקה לחקירות שוטרים: "זהו יום עצוב עבור אזרחי ישראל כשהמציאות עולה על כל סדרה טובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 21:52 כו בתמוז התשפב

סמוטריץ': "סימנו את נתניהו כמטרה. נפעל לניקוי האורוות, זו התחייבות"
נתניהו וסמוטריץ', צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר הציונות הדתית עולה להתקפה. בצלאל סמוטריץ׳ מגיב לריאיון של עמית סגל עם סגן ראש מח"ש משה סעדה: "זהו יום עצוב עבור אזרחי ישראל כשהמציאות עולה על כל סדרה טובה". כזכור, הערב (ב') שודר חלקו הראשון של הריאיון איתו ובו הוא מאשים את שי ניצן ורוני אלשיך בשורת האשמות חריפות.

סמוטריץ' אמר: "כוח רב מדי בידי גופים חזקים מידי משחיתים את מדינת ישראל. הערב התברר שסימנו את נתניהו כמטרה וכל האמצעים כשרים. יותר מדי פעמים בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לריקבון ושחיתות בקרב הגופים שבתפקידם אמונים על אכיפת החוק והסדר במדינת ישראל".

הוא הוסיף: "מפלגת הציונות הדתית חרטה על דגלה ניקיון כפיים ואת חיזוקה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אם לא נפעל כעת לניקוי האורוות ייתכן וזה יהיה מאוחר מדי. הציונות הדתית בראשותי תפעל לשינוי יסודי ומעמיק שתשיב את אמון הציבור במערכת המשפטית ובגופי האכיפה. רק אור השמש יחטא את הפגמים הנוראים שנחשפו הערב. זו התחייבות".

בין היתר אמר סעדה על אלשיך וניצן: "שי ניצן הוא איש שהאמת לא נר לרגליו, הוא מסמן מטרות ומגיע אליהן גם במחיר עיוות דין; רוני אלשיך אימץ נורמות עברייניות כדי להילחם במח"ש, הוא ראה בנו ארגון עוין".