גיטי קליינרמן: "כבר מזמן שמעתי את השם סלמון אברמוב, מוישי דיבר עליו"

לאחר חשיפת שמו של אחד החשודים בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, אימו מספרת: "מכירה את השם הזה, מעדיפה לא לדבר על אנשים. אני רוצה שמוישי יחזור לאמא חזקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 10:17 א באב התשפב

גיטי קליינרמן: "כבר מזמן שמעתי את השם סלמון אברמוב, מוישי דיבר עליו"
הנער מוישי קליינרמן, צילום: באדיבות המשפחה

יותר מארבעה חודשים עברו מאז נעלם הנער מוישי קליינרמן. אמש (ה') בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסום את שמו של אחד החשודים בהיעלמותו: סלמון אברמוב. כזכור, במסגרת הפרשה נעצרו מספר חשודים נוספים. אימו של קליינרמן הגיבה היום (ו') על פרסום שמו.

לא רוצה לדבר על אנשים

"כבר מזמן שמעתי את השם", אמרה לכאן רשת ב'. "מוישי דיבר עליו. אבל אני מעדיפה לא לדבר על אנשים. כל אחד יכול לעשות את התשובה שלו. מודה למשטרה. לא מרפה עד שלא אראה את מוישי בבית. אני רוצה שהוא יחזור לאמא חזקה".

כזכור, מוישי קליינרמן, נער בן 16 מהעיר מודיעין עילית נעלם בסוף חודש מרץ. הנער נראה לאחרונה סמוך למירון ומאז נערכו חיפושים נרחבים וחקירות במאמץ לאתר אותו. מאות שוטרים ומתנדבים השתתפו בחיפושים בתוואי המיוער של מירון: "אנחנו הופכים כל אבן בכל סנטימטר כדי שבסופו של דבר נוכל לתת תשובות למשפחה", הסביר רפ"ק ראובן שמיר ממשטרת מחוז ש"י.

"רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה"

מהמשפחה נמסר בעקבות החשיפה: "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עמנו ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה, והכל במסגרת המותרת בהתאם לצו איסור הפרסום שבתוקף עד 10.08.22. אנו רואים מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז ,ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מויישי הנעדר מזה 124 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".